• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Borg oude modem.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Holefox
  • Startdatum Startdatum
H

Holefox

Op 27-11-2007 heb ik mijn modem opgestuurd in een doosje van UPC.
Dit omdat ik een nieuwe kreeg in veband met verhuizing.
Ik heb ondertussen de rekening van december ( incl. borg voor nieuwe modem)
betaald.
Nu bel ik UPC hoe het zit met de terug gave van de borg van mijn oude modem..........
zeggen ze dat ze hem niet ontvangen hebben !!!! >:(
Ik heb het verzend briefje met gegevens bewaard.
Volgens de gegevens van TNT post hebben ze het paketje op 28-11-07 aangeboden.
Wat moet ik hier nou weer van denken..... is het nou zo slecht geregelt bij UPC, of doe ze het expres ?
Na een uurtje in de wacht gestaan te hebben kreeg ik als andwoord: het briefje van TNT post ff faxen naar0588814080
want ze hebben niets ontvangen.
Dus nou moet ik ook nog een fax kopen om mijn gelijk te halen? ???

Holefox
 
heb je geen scanner en dan online faxen?

Of bij de bieb of bedrijfje naar binnen lopen?
 
NeHoX zei:
heb je geen scanner en dan online faxen?

Of bij de bieb of bedrijfje naar binnen lopen?

Heb je de modem aangetekend verstuurt ??
 
Je bent helaas niet de eerste waarvan UPC bewwert dat ze niets hebben ontvangen, je hebt het toch wel aangetekend gedaan met bewijs van ontvangst?
 
Aangetekend verstuurd? Ik kreeg bij de laatste modemwisseling een geadresseerde retourdoos, waarin de oude modem ongefrankeerd naar een antwoordnummer kon worden gestuurd. Dan vertrouw je ze toch? Geen haar op mijn hoofd dacht erover om dat aangetekend te doen (kost ook niks maar niet heus).
Het zijn geen gangsters, alleen soms een beetje slordig, dus gewoon kopietje maken van het verzendbewijs.
Ik wil niet zeggen dat dit hier naar alle waarschijnlijkheid ook wel het geval zal zijn, versta me goed, maar er wordt bij zo'n retourzending wel nadrukkelijk gevraagd om even een briefje bij te voegen met klantgegevens. En het is bekend dat dit wel eens wordt vergeten. Dan is die ontvangen doos voor hen naamloos. En daarvan is hier absoluut geen sprake?
 
Ik heb er wel degelijk een briefje met mijn naam adres telefoon nummer EN... klant nummer!
Natuurlijk had ik het verzend briefje ook nog,wat ik ook gezegt heb.
Ben maar weer naar het postkantoor geweest om te faxen...... 3.50€ ! :-\

Als je niet verhuist,als er niets kapot gaat en je niet van abonement veranderd valt het allemaal nog wel mee met Chello :P

ps. Ik wil nu digitaal gaan........ maar heb geen zin om activatie kosten te betalen... ;)
Nu moet ik een gratis proef abonement nemen van 3 maanden, dan kan ik na 3 maanden GRATIS
overstappen naar digitaal tv/radio voor 4 € per maand.......

ik ben benieuwt..........
 
3,50 voor 't versturen van een lullige fax ¿?

Telefoonkosten nog geen 10 cent!

Wat een afzetters!
 
Topictitel aangepast.
De titel "modem" was te vaag.


Algemene regels
4. Berichten (vragen / antwoorden / opmerkingen) plaatsen.
- Gebruik een duidelijk onderwerp / titel.
Onderwerpen als: "langzaam", "datagebruik", "help", "de eerste keer" of "is dit wat" zijn nietszeggend en zorgen er voor dat zoeken naar bepaalde berichten moeilijker wordt. Geef in het onderwerp (topictitel) dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat!
B.v. "Downloaden via FTP gaat traag." is beter als enkel "Traag".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan