H
Holefox
Op 27-11-2007 heb ik mijn modem opgestuurd in een doosje van UPC.
Dit omdat ik een nieuwe kreeg in veband met verhuizing.
Ik heb ondertussen de rekening van december ( incl. borg voor nieuwe modem)
betaald.
Nu bel ik UPC hoe het zit met de terug gave van de borg van mijn oude modem..........
zeggen ze dat ze hem niet ontvangen hebben !!!!
Ik heb het verzend briefje met gegevens bewaard.
Volgens de gegevens van TNT post hebben ze het paketje op 28-11-07 aangeboden.
Wat moet ik hier nou weer van denken..... is het nou zo slecht geregelt bij UPC, of doe ze het expres ?
Na een uurtje in de wacht gestaan te hebben kreeg ik als andwoord: het briefje van TNT post ff faxen naar0588814080
want ze hebben niets ontvangen.
Dus nou moet ik ook nog een fax kopen om mijn gelijk te halen?
Holefox
Dit omdat ik een nieuwe kreeg in veband met verhuizing.
Ik heb ondertussen de rekening van december ( incl. borg voor nieuwe modem)
betaald.
Nu bel ik UPC hoe het zit met de terug gave van de borg van mijn oude modem..........
zeggen ze dat ze hem niet ontvangen hebben !!!!

Ik heb het verzend briefje met gegevens bewaard.
Volgens de gegevens van TNT post hebben ze het paketje op 28-11-07 aangeboden.
Wat moet ik hier nou weer van denken..... is het nou zo slecht geregelt bij UPC, of doe ze het expres ?
Na een uurtje in de wacht gestaan te hebben kreeg ik als andwoord: het briefje van TNT post ff faxen naar0588814080
want ze hebben niets ontvangen.
Dus nou moet ik ook nog een fax kopen om mijn gelijk te halen?

Holefox


