• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Boos boos en nog een heeeeeeel boos

  • Onderwerp starter Onderwerp starter schietpot
  • Startdatum Startdatum
S

schietpot

Luister! Wij hebben nu al 6 jaar de diensten van upc. en wat een spijt heb ik nu.
Vanaf het begin is er al iets mis. Monteurtje 1 tot en met vandaag monteurtje 15 geweest.
Upc is de lijn-meting kwijt, noem het maar op.
Vandaag weer een monteur geweest maar kon ook niets doen. En upc geeft niet thuis.
een tijdje terug had ik traag internet en werd ik gewezen op snelle fiber-power!!
Ons beeld valt telkens een paar seconde weg en dan staat er sevice onderbroken. Ondemand werk bijna nooit enbij het bestellen van een film of voetbalwedstrijd valt deze telkens weg en kan ik daar niet naar terug. Telkens euros weg.
Na vandaag dus 6 jaar storingen, voor meer dan € 300,- gebeld te hebben en 30 vrije dagen in 6 jaar op genomen voor de fijne firma UPC ben ik het zat.
Ik wil per direct weg maar omdat ik erin gestonken ben om fiber-power te kiezen kan ik niet weg want ik heb nu een nieuw jaarcontract. Ik wacht weer op een telefoontje van upc maar dat zouden ze 6 maanden geleden ook al hebben gedaan maar tot nu nog niets. Weet iemand mij te helpen hoe ik hier het snelst vanaf kom. ik heb vandaag mijn kookpunt bereikt.
 
@schietpot,

Vervelend dat je zoveel problemen hebt met de verbinding. Kun je een PM sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
Jordy-UPC zei:
@schietpot,

Vervelend dat je zoveel problemen hebt met de verbinding. Kun je een PM sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Hebben we meteen antwoord op de vraag of de we care leden nog wel actief zijn. Jordy antwoordde 2 minuten na de posting;)
 
jort38 zei:
Hebben we meteen antwoord op de vraag of de we care leden nog wel actief zijn. Jordy antwoordde 2 minuten na de posting;)

Antwoorden kan ik ook,Maar iets oplossen is toch echt wat anders.
 
Terug
Bovenaan