• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

boomerang slecht beeld

Berichten
584
wat ziet boomerang er op dit moment slecht uit zeg hoop sneeuw >:(
lijkt wel of ik analoog kijk naar dat kanaal >:(
dat upc dit zo durft door te geven zeg ze mogen zich schamen >:(
andere tekenfilmkanalen zien er strak uit maar boomerang is niet om aan te bluren zo slecht >:(
 
rogier37 zei:
wat ziet boomerang er op dit moment slecht uit zeg hoop sneeuw >:(
lijkt wel of ik analoog kijk naar dat kanaal >:(
dat upc dit zo durft door te geven zeg ze mogen zich schamen >:(
andere tekenfilmkanalen zien er strak uit maar boomerang is niet om aan te bluren zo slecht >:(

Altijd wel makkelijk upc deschuld geven he, hou er rekening mee dat hun het ook maar van de sat afhalen dus gaat het daar fout dan ook bij upc en dan is het niet de fout van upc.

Maar goed hier gewoon normaal beeld, alleen bij oude filmpjes digitale ruis maar daar is weinig aan tedoen.
 
Devil-Strike.net zei:
Altijd wel makkelijk upc deschuld geven he, hou er rekening mee dat hun het ook maar van de sat afhalen dus gaat het daar fout dan ook bij upc en dan is het niet de fout van upc.

Maar goed hier gewoon normaal beeld, alleen bij oude filmpjes digitale ruis maar daar is weinig aan tedoen.
nou heb op de sat nog nooit zoveel ruis gezien dus das onzin wat je zegt
boomerang heeft er altijd goed uitgezien en nu is het niet om aan te zien
als jij dat een goed beeld vind heb je echt een brilletje nodig
enne boomerang is allemaal oude filmpjes ;)
 
beetje achterlijk dat dit naar lucht u hart word verplaats
terwijl ik ook andere soort berichten als dit zie en die worden niet verplaatst >:(
 
Terug
Bovenaan