Jaap van den Bosch
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Ziggo heeft een probleem in de wijk Klarendal
Voor het oplossen moeten ze bij één van mijn huurders zijn.
We maken een afspraak vandaag tussen 12.00 en 18.00 uur
En ik krijg een tekstbericht vooraf ( ze hebben ook mijn mobiele nummer )
Ik ontvang zo'n bericht vandaag om 12.08 uur en ben daar om 12.15 uur
Volgens getuigen is de monteur al ergens naar binnen gegaan
Ik wacht 45 minuten en denk dat alles opgelost is.
Krijg dus ook geen telefoontje.
Om 13.11 uur krijg ik een boete van € 35,00 van Ziggo omdat ik hun afspraak niet nagekomen ben.
Helpdesk kan niks doen omdat ik maar gewoon van 12.00 tot 18.00 uur aanwezig had moeten zijn.Ik was daar!
Voor de goede orde: Ziggo heeft een probleem in de wijk. Ik niet. Ik wel enkel behulpzaam zijn.
Lekker bedrijf
Op naar KPN met mijn 6 abonnementen?
Voor het oplossen moeten ze bij één van mijn huurders zijn.
We maken een afspraak vandaag tussen 12.00 en 18.00 uur
En ik krijg een tekstbericht vooraf ( ze hebben ook mijn mobiele nummer )
Ik ontvang zo'n bericht vandaag om 12.08 uur en ben daar om 12.15 uur
Volgens getuigen is de monteur al ergens naar binnen gegaan
Ik wacht 45 minuten en denk dat alles opgelost is.
Krijg dus ook geen telefoontje.
Om 13.11 uur krijg ik een boete van € 35,00 van Ziggo omdat ik hun afspraak niet nagekomen ben.
Helpdesk kan niks doen omdat ik maar gewoon van 12.00 tot 18.00 uur aanwezig had moeten zijn.Ik was daar!
Voor de goede orde: Ziggo heeft een probleem in de wijk. Ik niet. Ik wel enkel behulpzaam zijn.
Lekker bedrijf
Op naar KPN met mijn 6 abonnementen?