Boete van € 35,00

Jaap van den Bosch

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ziggo heeft een probleem in de wijk Klarendal
Voor het oplossen moeten ze bij één van mijn huurders zijn.
We maken een afspraak vandaag tussen 12.00 en 18.00 uur
En ik krijg een tekstbericht vooraf ( ze hebben ook mijn mobiele nummer )
Ik ontvang zo'n bericht vandaag om 12.08 uur en ben daar om 12.15 uur
Volgens getuigen is de monteur al ergens naar binnen gegaan
Ik wacht 45 minuten en denk dat alles opgelost is.
Krijg dus ook geen telefoontje.
Om 13.11 uur krijg ik een boete van € 35,00 van Ziggo omdat ik hun afspraak niet nagekomen ben.
Helpdesk kan niks doen omdat ik maar gewoon van 12.00 tot 18.00 uur aanwezig had moeten zijn.Ik was daar!
Voor de goede orde: Ziggo heeft een probleem in de wijk. Ik niet. Ik wel enkel behulpzaam zijn.
Lekker bedrijf
Op naar KPN met mijn 6 abonnementen?
 
De vraag is waar is de Ziggo monteur dan naar binnen geweest en wat hij daar heeft gedaan? Is het probleem inmiddels opgelost?
 
Geen idee. Ik had / heb geen probleem
Ziggo had / heeft een probleem in de wijk.
Ik weet alleen dat ik een boete heb van € 35,00
 
Ik zou wel even met webcare bespreken ja, als jij die monteur niet besteld hebt mogen ze blij zijn dat je überhaupt al de tijd neemt om te komen opdagen. En ook duidelijk aangeven dat je die 35 euro niet gaat betalen.
 
Terug
Bovenaan