• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blokstoring 6641

  • Onderwerp starter Onderwerp starter boeda12
  • Startdatum Startdatum
B

boeda12

Nog nooit meegemaakt. ( dit schrijf ik bij mijn zoon die een KPN verbinding heeft )
14:00 uur vanmiddag lag alles eruit Tv,internet,telefoon dus ook het analoge.
zowel bij mij en de andere buren ( wij zijn een blok van 4 huizen)
Gebeld gehad werd afspraak gemaakt voor donderdag is standaard dat afspraak gemaakt wordt voor monteur.
Omdat het blokstoring was werd er ook een buitenmonteur gestuurd vandaag nog.
Wel net maar weer eens gebeld naar UPC hoe het ervoor stond, deze jingeman zei U moet maar gewoon op de monteur wachten en op zijn snelst wordt er morgen pas een buiten monteur gestuurd.
Nou mij werd vanmiddag toch iets anders verteld zei ik hij zei daar weet ik niks van en heb ik niet gezeg.
Ik ben al vanaf het begin bij UPC altijd als er storing was wat zeker buiten was altijd verholpen binnen een paar uur .
Als dit de nieuwe manier van zaken doen is van UPC ben ik diep teleurgesteld in UPC.
 
Het werkt weer bleek dat ze ons afgesloten hadden, fijn he
 
Terug
Bovenaan