P
Pinraiser
Een aantal zenders geven bij een blokkerig beeld, waai der SBS6 en aeae en Veronica/Disney.
Het rare is dat ik soms ook het signaal krijg signaal te zwak?
Met de media box nooit problemen gehad, alles werkte altijd goed.
Met UPC gebeld en die willen wel een monteur sturen, maar eerst wil ik hier vragen of er suggesties zijn.
Alles van Hirschman,dikke coaxkabel enz enz. En nogmaals de mediabox werkte perfect.
Het rare is dat ik soms ook het signaal krijg signaal te zwak?
Met de media box nooit problemen gehad, alles werkte altijd goed.
Met UPC gebeld en die willen wel een monteur sturen, maar eerst wil ik hier vragen of er suggesties zijn.
Alles van Hirschman,dikke coaxkabel enz enz. En nogmaals de mediabox werkte perfect.