S
SNieva
Vorig jaar mei een nieuwe televisie gekocht, een Samsung LED UE37C6000. Toentertijd nog een Ziggo CI+ gecertificeerde televisie. Tot ergens begin dit jaar (maart volgens mij) was alles goed, maar ineens gingen sommige zenders storen. Vooral NET5 is slecht beeld.
Dit blijkt na zoeken alleen voor te komen op kanalen die met QAM256 worden verzonden.
Vandaag is de ziggo monteur geweest, alles was in orde. Signaalsterkte was goed, het zou aan mijn tv liggen. Maar dit was niet iets waar hij aan kon zitten. Aangeraden werd software upgrade te doen. Echter blijk ik al de laatste firmware te hebben draaien.
Iemand hier nog verdere ideeen? Ziggo geeft weinig hulp en willen nog voorrijkosten vergoed hebben ook.
Dit blijkt na zoeken alleen voor te komen op kanalen die met QAM256 worden verzonden.
Vandaag is de ziggo monteur geweest, alles was in orde. Signaalsterkte was goed, het zou aan mijn tv liggen. Maar dit was niet iets waar hij aan kon zitten. Aangeraden werd software upgrade te doen. Echter blijk ik al de laatste firmware te hebben draaien.
Iemand hier nog verdere ideeen? Ziggo geeft weinig hulp en willen nog voorrijkosten vergoed hebben ook.