B
bvde
Allen,
Ik heb sinds een week blokkerig beeld tijdens het "live" (zowel HD als normaal) tv kijken. Aan de bekabeling is 0,0 veranderd.
Maar als ik een programma opneem en gelijk ga bekijken is het beeld wel gewoon perfect.
Enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb overigens een Cisco MediaBox HD DVR.
Ik heb sinds een week blokkerig beeld tijdens het "live" (zowel HD als normaal) tv kijken. Aan de bekabeling is 0,0 veranderd.
Maar als ik een programma opneem en gelijk ga bekijken is het beeld wel gewoon perfect.
Enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb overigens een Cisco MediaBox HD DVR.
