• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blokkerig beeld. Opnamen wel óke :S

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bvde
  • Startdatum Startdatum
B

bvde

Allen,

Ik heb sinds een week blokkerig beeld tijdens het "live" (zowel HD als normaal) tv kijken. Aan de bekabeling is 0,0 veranderd.
Maar als ik een programma opneem en gelijk ga bekijken is het beeld wel gewoon perfect.

Enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Ik heb overigens een Cisco MediaBox HD DVR.
 
bvde zei:
Allen,

Ik heb sinds een week blokkerig beeld tijdens het "live" (zowel HD als normaal) tv kijken. Aan de bekabeling is 0,0 veranderd.
Maar als ik een programma opneem en gelijk ga bekijken is het beeld wel gewoon perfect.

Enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Ik heb overigens een Cisco MediaBox HD DVR.

Iemand?
 
Ik heb geen technisch verstand ervan. Zou zeggen. Box bestaat uit 2 tuners waarbij die ene niet helemaal goed gaat.

Fabrieksinstellingen geprobeerd. Stroom eraf en er weer op?
 
Ikkenietbegrijpen zei:
Ik heb geen technisch verstand ervan. Zou zeggen. Box bestaat uit 2 tuners waarbij die ene niet helemaal goed gaat.

Fabrieksinstellingen geprobeerd. Stroom eraf en er weer op?

Bedankt voor je input. De box was inderdaad defect. Na 1 telefoontje naar de helpdesk binnen 2 dagen een nieuwe box ontvangen :)
 
Terug
Bovenaan