P
P@trick72
Ik heb de laatste tijd last van een blokkerig beeld op RTL4 en Veronica. Ben op dit moment de film Swordfish aan het kijken op Veronica en beeld is prima tijdens de film. Maar... vlak voor een reclameblok krijg ik storing en tijdens de reclameblokken is het één groot blokjesfestijn en het geluid hapert dan ook. Ik weet het... het klinkt als een mooie woordspeling... blokjes in beeld tijdens de reclameblokken.
Als de coax kabel simpel vervangen zou zijn in mijn huis, dan had ik dit waarschijnlijk al lang gedaan.