M
MrTinkertrain
Hallo allemaal,
Mijn moeder heeft net als ik een 3 in 1 pakket van UPC.
De beeldkwaliteit van alle zenders bij mij is prima.
De beeldkwaliteit bij mijn moeder is over het algemeen ook prima, echter alleen bij Nederland 1, 2 en 3 verschijnen er om de paar seconden van die "trillende blokjes" in beeld wat zeer irritant is met kijken.
Bij de commerciele zenders zoals RTL4, RTL 5 en SBS6 is er dus niets aan de hand.
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn of nog beter...hoe het eventueel te verhelpen is ?
Vast bedankt voor de reacties
Mike
Mijn moeder heeft net als ik een 3 in 1 pakket van UPC.
De beeldkwaliteit van alle zenders bij mij is prima.
De beeldkwaliteit bij mijn moeder is over het algemeen ook prima, echter alleen bij Nederland 1, 2 en 3 verschijnen er om de paar seconden van die "trillende blokjes" in beeld wat zeer irritant is met kijken.
Bij de commerciele zenders zoals RTL4, RTL 5 en SBS6 is er dus niets aan de hand.
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn of nog beter...hoe het eventueel te verhelpen is ?

Vast bedankt voor de reacties
Mike