• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blokkerig beeld op Nederland 1,2 en 3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MrTinkertrain
  • Startdatum Startdatum
M

MrTinkertrain

Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft net als ik een 3 in 1 pakket van UPC.
De beeldkwaliteit van alle zenders bij mij is prima.
De beeldkwaliteit bij mijn moeder is over het algemeen ook prima, echter alleen bij Nederland 1, 2 en 3 verschijnen er om de paar seconden van die "trillende blokjes" in beeld wat zeer irritant is met kijken.
Bij de commerciele zenders zoals RTL4, RTL 5 en SBS6 is er dus niets aan de hand.

Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn of nog beter...hoe het eventueel te verhelpen is ? ;)

Vast bedankt voor de reacties

Mike
 
Nederland 1, 2 en 3 zitten in dezelfde transportstream (op 252 Mhz) dus zeer waarschijnlijk heb je ergens storing / instraling op die frequentie. Oplossing is de bekabeling nakijken en eventueel vervangen door hoogwaardige goed afgeschermde spullen.
 
Terug
Bovenaan