Blokkerig beeld bij bestelde films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Held1977

Forum Gebruiker
Berichten
42
Ik heb een probleem met VOD, namelijk het volgende: als ik films bestel krijg ik iedere keer na een tijdje (ongeveer 30 minuten maar dat varieert) heel veel blokjes in beeld. Het wordt op een gegeven moment zo erg dat de film gewoon niet meer te volgen is. Er is al een Ziggo monteur langs geweest om alles na te kijken, hij heeft toen de wandcontactdoos vervangen waardoor het signaal wel iets beter is geworden. Verder kon hij niets vinden, mijn kabels, stekkers en splitters zijn allemaal Ziggo gecertificeerd. Voor de rest werkt alles prima, beeld is goed en uitzending gemist werkt ook goed. Ik krijg de films wel steeds gecrediteerd van Ziggo maar dat is natuurlijk niet wat ik uiteindelijk wil. Heeft er hier iemand een idee waar dit euvel aan kan liggen of soortgelijke ervaringen?

Wat me verder ook nog opvalt is dat de gratis films en series meestal wel goed gaan, een heel enkele keer heb ik hier ook wel eens blokkerig beeld maar dit gebeurd zelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan