Blokkerig beeld bij aantal Film1 kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryvelberg

Forum Gebruiker
Berichten
4
Bij FILM1 Première, Family, Sundance en Series krijgen we sinds vandaag blokkerig beeld, waardoor fatsoenlijk kijken niet kan. Woon in regio Rotterdam (2914CG). Hebben anderen dit probleem ook?
 
Topicstarter
Topicstarter
J

jerryvelberg

Forum Gebruiker
Berichten
4
Decodertype

Voor de volledigheid, ik heb een Samsung 9401R decoder, maar heb niet het idee dat het daaraan ligt.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

jerryvelberg

Forum Gebruiker
Berichten
4
Nog steeds geen bericht van Ziggo!!!

Op 14 augustus deze klacht bij Ziggo ingediend en meteen een email ontvangen van bevestiging van ontvangst. Maar sindsdien niks vernomen. Heb voorgesteld om in het kader van klanttevredenheid een monteur langs te sturen om de boel te verhelpen, maar geen enkele reactie. Ga denk ik mijn abonnement maar opzeggen :cry:
 

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Op 14 augustus deze klacht bij Ziggo ingediend en meteen een email ontvangen van bevestiging van ontvangst. Maar sindsdien niks vernomen. Heb voorgesteld om in het kader van klanttevredenheid een monteur langs te sturen om de boel te verhelpen, maar geen enkele reactie. Ga denk ik mijn abonnement maar opzeggen :cry:

Ziggo al gebelt?
 

paulvw

Forum Gebruiker
Berichten
935
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ook ik heb last van ( lichte ) storing op de SD filmkanalen, deze zitten hier in Den Haag en waarschijnlijk ook in Rotterdam op de 810 Mhz .
Deze frequentie is aan Vodafone verkocht voor het 4g netwerk wat begin augustus in gebruik is genomen.
Het advies is dus om je bekabeling na te kijken.
 

mesa57

Forum Gebruiker
Berichten
5.461
Hier totaal geen problemen met wat voor Film1 kanaal dan ook. Dus de kans dat het aan Ziggo ligt is klein.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

jerryvelberg

Forum Gebruiker
Berichten
4
Bekabeling?

Dank voor de reacties en suggesties. Ik heb al een paar kabeltjes vervangen door andere, maar dat heeft helaas niet geholpen. Zal de hele mik mak maar eens vernieuwen, kijken of dat helpt. Ben niet zo'n techneut, dus zou het liefst iemand een kijkje laten nemen die er echt verstand van heeft (een Ziggo mannetje dus!).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan