Hey allen,
Ik probeer mijn ouders die bij Delta zitten een IPv6 verbinding te geven via HE Tunnelbroker.
Zij gebruiken een pfsense firewall die middels DMZ achter een Nokia XGPON modem zit. Helaas biedt Delta geen bridgemode aan op het XGPON op het moment, dus ben ik gedoemd het zo te doen.
Wanneer ik de Tunnel wil gaan maken, geeft Hurricane Electric aan dat het IP adres niet ICMP pingable is, terwijl ik dit wel open heb staan in de firewall. Tevens de pfsense box dus in de DMZ van het Nokia modem.
Omdat alles open staat, vermoed ik dat de blokkade van de kant van Delta komt. Klopt dit?
Alvast bedankt!
Ik probeer mijn ouders die bij Delta zitten een IPv6 verbinding te geven via HE Tunnelbroker.
Zij gebruiken een pfsense firewall die middels DMZ achter een Nokia XGPON modem zit. Helaas biedt Delta geen bridgemode aan op het XGPON op het moment, dus ben ik gedoemd het zo te doen.
Wanneer ik de Tunnel wil gaan maken, geeft Hurricane Electric aan dat het IP adres niet ICMP pingable is, terwijl ik dit wel open heb staan in de firewall. Tevens de pfsense box dus in de DMZ van het Nokia modem.
Omdat alles open staat, vermoed ik dat de blokkade van de kant van Delta komt. Klopt dit?
Alvast bedankt!