Wij zien sinds enige tijd blokjes e,d. in het beeld wanneer er b.v. een lamp wordt aan- of uitgeschakeld of als de c.v. aanspringt.
Wie weet hier het antwoord op c.q. heeft er een oplossing voor.
Wij hebben 4 jaar digitale t.v., nooit iets dergelijks gehad en nu dus de laatste 3 maanden.
Wie weet hier het antwoord op c.q. heeft er een oplossing voor.
Wij hebben 4 jaar digitale t.v., nooit iets dergelijks gehad en nu dus de laatste 3 maanden.
?!!!!!! Want ik heb precies hetzelfde! Als ik de lichte aan doet, als ik gebruik het afzuigkaap, als de waasmachine stopt, bij het aansteken van mijn mobiel etc..etc...<br />
