Spacecowboy
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4
Hallo Allen,
Ik blijf problemen houden om gebruik te maken van WiFiSpots. Wat is er aan de hand?
Als ik de eerste keer inlog met mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan maakt de telefoon verbinding met Ziggo en kan ik gebruik maken van Ziggo, maar als ik daarna mijn eigen verbinding weer selecteer, dan kan ik daarna niet meer gebruik maken van Ziggo WiFiSpots, hij probeert dan in te loggen maar blijft telkens weigeren verbinding te leggen, ik krijg de melding; Authenticatieprobleem.
Ik had dit probleem met mijn oude HTC Desire HD 2.3 maar ook met mijn nieuwe Sony Xperia ZR 4.2.1.
Wat heb ik al gedaan;
- ik heb meermaals met de helpdesk gebeld, daar kunnen ze mij niet helpen en de beloofde terugbelactie met een oplossing blijft achterwege.
- nieuw wachtwoord aangevraagd
- wifispot uitgezet en de dag erna weer aangezet
- opnieuw nieuw wachtwoord aangevraagd
- Verschillende oplossingen die mensen op dit forum hebben aangedragen uitgeprobeerd, maar deze hebben voor mij geen positieve uitwerking.
- Mensen in de omgeving gevraagd, maar daar hoor ik wisselende reacties in enthousiasme, maar geen oplossingen.
Bovendien ervaar ik met mijn Eigen SSID sinds de uitrol van WiFiSpot stabiliteitsproblemen, met name op snelheid. Maar dat ter zijde.
Misschien dat iemand mij hier kan helpen, anders gaat de WiFiSpot bij deze jongen ook op zwart.
Dank Maurice
Ik blijf problemen houden om gebruik te maken van WiFiSpots. Wat is er aan de hand?
Als ik de eerste keer inlog met mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan maakt de telefoon verbinding met Ziggo en kan ik gebruik maken van Ziggo, maar als ik daarna mijn eigen verbinding weer selecteer, dan kan ik daarna niet meer gebruik maken van Ziggo WiFiSpots, hij probeert dan in te loggen maar blijft telkens weigeren verbinding te leggen, ik krijg de melding; Authenticatieprobleem.
Ik had dit probleem met mijn oude HTC Desire HD 2.3 maar ook met mijn nieuwe Sony Xperia ZR 4.2.1.
Wat heb ik al gedaan;
- ik heb meermaals met de helpdesk gebeld, daar kunnen ze mij niet helpen en de beloofde terugbelactie met een oplossing blijft achterwege.
- nieuw wachtwoord aangevraagd
- wifispot uitgezet en de dag erna weer aangezet
- opnieuw nieuw wachtwoord aangevraagd
- Verschillende oplossingen die mensen op dit forum hebben aangedragen uitgeprobeerd, maar deze hebben voor mij geen positieve uitwerking.
- Mensen in de omgeving gevraagd, maar daar hoor ik wisselende reacties in enthousiasme, maar geen oplossingen.
Bovendien ervaar ik met mijn Eigen SSID sinds de uitrol van WiFiSpot stabiliteitsproblemen, met name op snelheid. Maar dat ter zijde.
Misschien dat iemand mij hier kan helpen, anders gaat de WiFiSpot bij deze jongen ook op zwart.
Dank Maurice