• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blijvende authenticatieprobelemen bij inloggen WiFiSpots

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Spacecowboy

Hallo Allen,

Ik blijf problemen houden om gebruik te maken van WiFiSpots. Wat is er aan de hand?
Als ik de eerste keer inlog met mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan maakt de telefoon verbinding met Ziggo en kan ik gebruik maken van Ziggo, maar als ik daarna mijn eigen verbinding weer selecteer, dan kan ik daarna niet meer gebruik maken van Ziggo WiFiSpots, hij probeert dan in te loggen maar blijft telkens weigeren verbinding te leggen, ik krijg de melding; Authenticatieprobleem.
Ik had dit probleem met mijn oude HTC Desire HD 2.3 maar ook met mijn nieuwe Sony Xperia ZR 4.2.1.

Wat heb ik al gedaan;
- ik heb meermaals met de helpdesk gebeld, daar kunnen ze mij niet helpen en de beloofde terugbelactie met een oplossing blijft achterwege.
- nieuw wachtwoord aangevraagd
- wifispot uitgezet en de dag erna weer aangezet
- opnieuw nieuw wachtwoord aangevraagd
- Verschillende oplossingen die mensen op dit forum hebben aangedragen uitgeprobeerd, maar deze hebben voor mij geen positieve uitwerking.
- Mensen in de omgeving gevraagd, maar daar hoor ik wisselende reacties in enthousiasme, maar geen oplossingen.

Bovendien ervaar ik met mijn Eigen SSID sinds de uitrol van WiFiSpot stabiliteitsproblemen, met name op snelheid. Maar dat ter zijde.

Misschien dat iemand mij hier kan helpen, anders gaat de WiFiSpot bij deze jongen ook op zwart.

Dank Maurice
 
Heb dit ook gehad. Eerst moet je de instellingen op je phone weggooien: Ziggo Netwerk vergeten. En dan opnieuw en direct goed instellen. Dat was bij mij de oplossing.
Achteraf aanpassen van een reeds opgeslagen netwerk werkte niet.
 
Hi Netjak,

Er valt weinig aan fout te doen toch? je vult je gebruikersnaam en je wachtwoord in. Klaar.
De andere variabelen mag je van de helpdesk niet aanzitten die zouden automatisch goed moeten staan.

Groet Maurice
 
Sorry, wat heeft de helpdesk daarmee te maken. Zijn die de baas over jouw smartphone? Zorg je wel dat EAP op PEAP staat vanaf het begin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan