• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blijf bij UPC 2012

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HardcoreHoolie
  • Startdatum Startdatum
H

HardcoreHoolie

helaas kon ik niet echt een recente topic vinden.

Is er op het moment nog een blijf bij upc actie?
Mijn contract loopt af in augustus, en kan misschien wel een korting krijgen.

Ik kan helaas geen Fiber krijgen op het moment. Dus dat kan ik helaas niet meetellen.

Thanks
 
Een "blijf" actie hebben ze nog nooit gehad toch?
Je kan op de oude voet verder gaan of van de dan geldende aanbiedingen gebruik maken.
Wil je dat niet, bellen en zeggen dat je op wilt zeggen.
In "9 van de 10 gevallen" doen ze je een leuke aanbieding.
 
Robert Koopman zei:
Een "blijf" actie hebben ze nog nooit gehad toch?

Jawel, in de glasvezelgebieden. Waar jij ook gebruik van hebt gemaakt.
Althans, ik denk dat TS dat bedoelt.
 
Creative Solution zei:
Jawel, in de glasvezelgebieden. Waar jij ook gebruik van hebt gemaakt.

Als je dat zo wilt begrijpen, ok, maar zo noemen ze het niet.
Je krijgt als UPC abonnee niet na een jaar standaard een berichtje of je wilt blijven.
Het contract loopt gewoon verder echter is wel per maand opzegbaar.
Doe je niets loop je kans na jaren teveel betalen voor wat je afneemt.
Een nieuwer pakket is vaak goedkoper.
 
Robert Koopman zei:
Als je dat zo wilt begrijpen, ok, maar zo noemen ze het niet.
Je krijgt als UPC abonnee niet na een jaar standaard een berichtje of je wilt blijven.
Het contract loopt gewoon verder echter is wel per maand opzegbaar.
Doe je niets loop je kans na jaren teveel betalen voor wat je afneemt.
Een nieuwer pakket is vaak goedkoper.

Krijg je echt niet na een jaar een bericht? Jeetje.
Nou dan moet de topcistarter maar even bellen, denk je ook niet...
 
Ik heb net mijn abbo weer laten aanpassen.
Voor 1 juli kon je dit doen ivm de prijsverhogingen die er aan kwamen.

En ja hoor, weer 10 euro blijf bij upc korting en meer snelheid..
Altijd in de gaten houden want ze bellen je idd niet na een jaar ;D
 
I.v.m. glasvezel hier (wordt vrijdag aangesloten) had ik ook maar is gebeld naar upc voor misschien wat korting of wat anders.
Helaas niet voor mij, ze willen mij niet houden als klant.
Gelukkig lach ik erom en stap ik lekker over op glasvezel.
Zelfde geld en krijg er veel meer voor terug.
 
thaGenius32 zei:
Ik heb net mijn abbo weer laten aanpassen.
Voor 1 juli kon je dit doen ivm de prijsverhogingen die er aan kwamen.

En ja hoor, weer 10 euro blijf bij upc korting en meer snelheid..
Altijd in de gaten houden want ze bellen je idd niet na een jaar ;D

klopt inderdaad, ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk en inderdaad een jaar lang 10 euro per maand korting gekregen.
 
HardcoreHoolie zei:
klopt inderdaad, ik heb gisteren gebeld naar de helpdesk en inderdaad een jaar lang 10 euro per maand korting gekregen.
€120 is toch de moeite waard :)
 
Robkro zei:
€120 is toch de moeite waard :)

Dat zeker, wel weer een jaarcontract.
Maarja, ik heb haast nooit problemen, dus ik hoed niet weg iig
 
Terug
Bovenaan