E
edit
Onder deze kop rekent de consumentengids van mei ons voor dat we bij UPC in vergelijking met Ziggo veel te veel betalen voor de recorders en CI+ modules die we in bruikleen hebben.
Zelf ben ik zo'n CI+ module gebruiker voor de tweede TV van het eerste uur en betaal hiervoor dus al 3 jaar lang € 4 per maand. Bij Ziggo kost een nieuwe interactieve module € 89. Mijn module zou dus allang afbetaald moeten zijn. Contact met de KS hierover haalt niets uit.
Het slot van het artikel luidt als volgt:
"De Consumentenbond wil niet dat de maandelijkse bruikleenvergoedingen oneindig doorlopen. Daarom gaan we bij de providers pleiten voor een betalingstermijn die past bij de werkelijke waarde van het product. Bijvoorbeeld dat je maximaal 25 maanden een huurbedrag van € 4 betaalt voor een decoder die een waarde van € 100 heeft."
Zal hun pleidooi enige kans van slagen hebben?
Zelf ben ik zo'n CI+ module gebruiker voor de tweede TV van het eerste uur en betaal hiervoor dus al 3 jaar lang € 4 per maand. Bij Ziggo kost een nieuwe interactieve module € 89. Mijn module zou dus allang afbetaald moeten zijn. Contact met de KS hierover haalt niets uit.
Het slot van het artikel luidt als volgt:
"De Consumentenbond wil niet dat de maandelijkse bruikleenvergoedingen oneindig doorlopen. Daarom gaan we bij de providers pleiten voor een betalingstermijn die past bij de werkelijke waarde van het product. Bijvoorbeeld dat je maximaal 25 maanden een huurbedrag van € 4 betaalt voor een decoder die een waarde van € 100 heeft."
Zal hun pleidooi enige kans van slagen hebben?
dus dromen mag altijd 

