J
Jam
ik kreeg vandaag een blaadje [folder] in de brievenbus van Ziggo.
2009
er komen nieuwe zenders in het digitale pakket.[welke staat er niet bij]
sommige zenders worden verplaatst van analoog naar het digitale pakket.
het aanbod word uitgebreid met interactieve tv.
als u een Z1 abbo heeft kunt u hiermee in HD televisie kijken en gebruik maken van interactieve tv [zonder extra abonnements kosten]
de interactieve digitale ontvanger zal medio 2009 beschikbaar zijn.
[daar kun je dan ook programmas mee bestellen]
ik dacht ik meld dit alvast even.:rolleyes:
2009
er komen nieuwe zenders in het digitale pakket.[welke staat er niet bij]
sommige zenders worden verplaatst van analoog naar het digitale pakket.
het aanbod word uitgebreid met interactieve tv.
als u een Z1 abbo heeft kunt u hiermee in HD televisie kijken en gebruik maken van interactieve tv [zonder extra abonnements kosten]
de interactieve digitale ontvanger zal medio 2009 beschikbaar zijn.
[daar kun je dan ook programmas mee bestellen]
ik dacht ik meld dit alvast even.:rolleyes: