• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

blaadje in de bus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jam

ik kreeg vandaag een blaadje [folder] in de brievenbus van Ziggo.

2009

er komen nieuwe zenders in het digitale pakket.[welke staat er niet bij]
sommige zenders worden verplaatst van analoog naar het digitale pakket.

het aanbod word uitgebreid met interactieve tv.
als u een Z1 abbo heeft kunt u hiermee in HD televisie kijken en gebruik maken van interactieve tv [zonder extra abonnements kosten]

de interactieve digitale ontvanger zal medio 2009 beschikbaar zijn.
[daar kun je dan ook programmas mee bestellen]

ik dacht ik meld dit alvast even.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan