A
alex77
Inmiddels doen internet en telefonie het al bijna een maand niet. Het begon met een storing op mijn Thomson modem. Daarop is mijn abonnement overgezet op de Horizon. Kennelijk is er iets misgegaan bij de provisionering.
Even opnieuw de provisionering proberen is kennelijk geen optie. Gisteren nog met de helpdesk gebeld, en men kon niets zeggen. Het ligt bij een andere afdeling. Afdelingen kunnen blijkbaar niet met elkaar communiceren.
Gisteren een bericht naar Anne-Ziggo gestuurd, maar nog niets gehoord. Kan dit snel worden opgepakt?
Even opnieuw de provisionering proberen is kennelijk geen optie. Gisteren nog met de helpdesk gebeld, en men kon niets zeggen. Het ligt bij een andere afdeling. Afdelingen kunnen blijkbaar niet met elkaar communiceren.
Gisteren een bericht naar Anne-Ziggo gestuurd, maar nog niets gehoord. Kan dit snel worden opgepakt?