• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bijna een maand geen internet en telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter alex77
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alex77

Inmiddels doen internet en telefonie het al bijna een maand niet. Het begon met een storing op mijn Thomson modem. Daarop is mijn abonnement overgezet op de Horizon. Kennelijk is er iets misgegaan bij de provisionering.

Even opnieuw de provisionering proberen is kennelijk geen optie. Gisteren nog met de helpdesk gebeld, en men kon niets zeggen. Het ligt bij een andere afdeling. Afdelingen kunnen blijkbaar niet met elkaar communiceren.

Gisteren een bericht naar Anne-Ziggo gestuurd, maar nog niets gehoord. Kan dit snel worden opgepakt?
 
Blijkbaar wil Anne-Ziggo me ook nog even een maand laten wachten?
 
Misschien is hij op vakantie/ziek/vrije dag/alvast iets voor je uitzoeken enz. enz.

En welkom op dit forum btw...
 
@ANNE-ZIGGO: URGENT!!!!!

Hallo,

Ik heb inmiddels een maand geen internet + telefonie. Hierover heb ik je PMs gestuurd, maar nog geen antwoord.

Mijn geduld raakt wel op. Kan je bevestigen of je dit hebt gelezen en of er iets mee gebeurt?
 
alex77 zei:
Hallo,

Ik heb inmiddels een maand geen internet + telefonie. Hierover heb ik je PMs gestuurd, maar nog geen antwoord.

Mijn geduld raakt wel op. Kan je bevestigen of je dit hebt gelezen en of er iets mee gebeurt?
Doe even rustig joh. Ik snap je frustratie, maar een tweede topic hierover openen met hoofdletters is niet de bedoeling. De webcare medewerkers hier doen hun best, maar je kunt ze niets verplichten. Daarvoor zul je toch contact moeten opnemen met de officiele Ziggo kanelen of dien een klacht in : https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/klacht/
Voorlopig zet ik dit topic op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan