E
Energie
Zojuist na een lange tijd webmail opgestart om eens een kijkje te nemen. Ik maakte er verder nog geen gebruik van dus ik was benieuwd. En wat bleek, er stonden 2 mails in mijn inbox. Nu dacht ik in eerste instantie, dat zal vast een mail van Ziggo zijn want beide bevatte bijlagen wat leek op een factuur. Uiteindelijk bleken het twee virussen te zijn met randsomware.
Nu ben ik iemand die dit door heeft. Maar de typische huis-tuin-en-keuken gebruiker had nu een leuke tijd gehad met zijn computer. Ik vind het echt zorgwekkend dat de virusscanner van Ziggo dit niet weet te dedecteren. Outlook/Gmail doet dit namelijk wel. En gezien de hoeveelheid reclame van Ziggo m.b.t. internetbeveiliging en weet ik het wat allemaal niet, is dit gewoon erg fout.
Nu ben ik iemand die dit door heeft. Maar de typische huis-tuin-en-keuken gebruiker had nu een leuke tijd gehad met zijn computer. Ik vind het echt zorgwekkend dat de virusscanner van Ziggo dit niet weet te dedecteren. Outlook/Gmail doet dit namelijk wel. En gezien de hoeveelheid reclame van Ziggo m.b.t. internetbeveiliging en weet ik het wat allemaal niet, is dit gewoon erg fout.