Bij Ziggo alleen nog maar full dual stack IPv4 / IPv6

Mooi. Dat kreeg ik laatst ook bij een nieuw modem.

Heb je ook een bon waaruit blijkt dat dit inderdaad nieuw beleid is, ook in oud-upc gebied?
 
1660227714169.png

1660228036094.png

1660228069815.png



de regel ipv4 only zorgt dus voor een full dual stack profiel
 
Terug
Bovenaan