• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bij UPC is de tijd van onbezorgdheid voorbij (??)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meegja
  • Startdatum Startdatum
M

meegja

Okay, meest rare titel voor een nieuwsbrief ooit: "Bij UPC is de tijd van onbezorgdheid voorbij".
Deze titel draagt de laatste UPC nieuwsbrief.

Dus, dan start nu de tijd van bezorgdheid ofzo?? :o
 
Re: De tijd van onbezorgdheid is voorbij (??)

:'( en ik heb een nieuw jaarabbo afgesloten #fail
 
Tja, dan baal je helemaal als je dat leest ;)
Maar ben nog steeds niet achter die rare titel van die nieuwsbrief ... typ fout ofzo ...
 
cornelisvandenberg zei:
Staat even verder in de brief, reklame voor GTST en uitzending gemist van RTL.

Eh ... hoezo is dat dan dat de tijd van onbezorgdheid voorbij is? Je wilt juist toch een onbezorgde tijd? Niet dat die tijd voorbij is, je kijkt uit naar een onbezorgde tijd, niet naar een bezorgde ....
Ik zal wel weer wat missen maar het is gewoon een hele rare titel :P ???
 
Is toch niet zo moeilijk?

Je hoeft je geen zorgen meer te maken of je wel òf niet GTST kunt kijken, want er is ook RTL Gemist om GTST te bekijken. Tja, baanbrekend nieuws!

En inderdaad, de fabuleuze titelsong van GTST... :-X
 
meegja zei:
Ik zal wel weer wat missen maar het is gewoon een hele rare titel :P ???

Ik vind het wel een maatschappij-bewuste titel... :o Het is vandaag begint de lange weg naar morgen, zo gaat dat liedje. Misschien wil Upc ons duidelijk maken dat we samen moeten VECHTEN om de crisis te boven te komen. :P
 
Creative Solution zei:
Is toch niet zo moeilijk?

Je hoeft je geen zorgen meer te maken of je wel òf niet GTST kunt kijken, want er is ook RTL Gemist om GTST te bekijken. Tja, baanbrekend nieuws!

Wel moeilijk, het klopt niet: tijd van onbezorgdheid die voorbij is houdt in dat de tijd voor bezorgdheid is begonnen. Ik denk dat het "De tijd van bezorgdheid is voorbij" had moeten zijn? ... je kan dan onbezorgd TGST kijken of onbezorgd bij RTL Gemist :)

En inderdaad, de fabuleuze titelsong van GTST... :-X

Oh die ken ik dan weer niet. Heb geloof ik 1 maal in mn 45 jarige leven een aflevering daar van gezien. :P
 
Sjah zei:
Ik vind het wel een maatschappij-bewuste titel... :o Het is vandaag begint de lange weg naar morgen, zo gaat dat liedje. Misschien wil Upc ons duidelijk maken dat we samen moeten VECHTEN om de crisis te boven te komen. :P

Oh het is een soort anti-campagne om het consumenten vertrouwen op te krikken? :P
 
Terug
Bovenaan