• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bij overstap van KPN naar UPC waarschuwing voor nieuwe klanten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6393
  • Startdatum Startdatum
[sarcasme]
Nee, een maand IPB van KPN omdat ze blij zijn dat je weggaat! ;D
[/sarcasme]

Maar even serieus, je krijgt idd een maand gratis om zo dubbele kosten te vermijden maar dat is dus alleen als je je nummer laat porteren.
 
Is dat van die maand gratis om dubbele kosten te vermijden nieuw?

Ik heb dit sinds eind augustus 2007 maar kan me dit niet herinneren.
En het is ook niet terug te vinden op de rekening?
 
je moet erna vragen... in de winkels geven ze het meestal wel, hoe het via de telefoon gaat weet ik niet.
 
Aha, vandaar.
Ik heb mijn overstap geheel via het internet gedaan, zonder telefoon overstappen zonder problemen.. 8)

Uiteindelijk geen ramp, ik kreeg van KPN eerst 2 weken terug.
En 4 maanden later opeens nog eens een complete maand terug van KPN, waarom is mij geheel onduidelijk.
 
Volgens mij krijg je - wanneer je kiest voor een tijdelijk UPC-nummer (ivm portering) - automatisch 1 maand gratis telefonie.
 
sylvester(rr) zei:
Volgens mij krijg je - wanneer je kiest voor een tijdelijk UPC-nummer (ivm portering) - automatisch 1 maand gratis telefonie.

Zo is het inderdaad.
 
Robert Koopman zei:
Aha, vandaar.
Ik heb mijn overstap geheel via het internet gedaan, zonder telefoon overstappen zonder problemen.. 8)

Uiteindelijk geen ramp, ik kreeg van KPN eerst 2 weken terug.
En 4 maanden later opeens nog eens een complete maand terug van KPN, waarom is mij geheel onduidelijk.

Mijn telefoonnummer is 28/1 geporteerd door UPC en toen heb ik KPN gebeld voor opzegging van het stuk internet. Ik had IPB per 17-10-2006 en de maand opzegtermijn zou dan 17/2 moeten ingaan (lijkt mij) en dan ben ik er per 17/3 vanaf.

Ik kreeg vandaag (31/1) een brief van KPN dat mijn IPB abo beindigt is m.i.v. 29/1 en of ik mijn modem en splitter (die ik niet heb) binnen 8 dagen wil terugsturen. Dat heb ik vandaag gedaan en dat kon naar een antwoordnummer en kostte me dus niets. Ik moet eerlijk zeggen dat dit een prima afhandeling is van KPN. Afijn, nu ben ik dus geheel UPC.

Groeten, Alfons
 
Terug
Bovenaan