A
AI Matrix
We hebben al 4dagen geen telefoon.
Ik heb al 3x gebeld even via de buren en ben al 2x even langs de UPC winkel in anhem gegaan..
Maar ze zeggen dat werkzaamheden zijn, dat zien ze staan als ze kijken via pc!!
Bij de UPC winkel konde ze ook niet meer zeggen dan dat.
Ben vandaag weer even langs de UPC winkel gegaan en na wat wachten zijde ze dat vandaag weer telefoon verbinding hebben, maar we hebben nog steeds geen verbinding!! :'(
Ik heb ook een mailje gestuurt maar die is nog steeds niet beantwoord
Het blijft een vaag bij upc en ik heb ook nog nooit werkzaamheden mee gemaakt van 4 dagen!!
Ik heb op dit moment geen mobiel en heb het nu even nodig ons telefoon verbinding!!
Ze zegen ook dat meer mensen met MaxiBel en zo groote witten kast, hier ook last van kunnen hebben??!
Maar ik zie niks hier op de forum staan... :'(
Ik heb al 3x gebeld even via de buren en ben al 2x even langs de UPC winkel in anhem gegaan..
Maar ze zeggen dat werkzaamheden zijn, dat zien ze staan als ze kijken via pc!!
Bij de UPC winkel konde ze ook niet meer zeggen dan dat.

Ben vandaag weer even langs de UPC winkel gegaan en na wat wachten zijde ze dat vandaag weer telefoon verbinding hebben, maar we hebben nog steeds geen verbinding!! :'(
Ik heb ook een mailje gestuurt maar die is nog steeds niet beantwoord

Het blijft een vaag bij upc en ik heb ook nog nooit werkzaamheden mee gemaakt van 4 dagen!!
Ik heb op dit moment geen mobiel en heb het nu even nodig ons telefoon verbinding!!
Ze zegen ook dat meer mensen met MaxiBel en zo groote witten kast, hier ook last van kunnen hebben??!
Maar ik zie niks hier op de forum staan... :'(
