Bij nieuwe next box blijft oranje lampje knipperen

Ik heb precies hetzelfde probleem en precies zelfde wat er aangegeven wordt op de foto van de forum gebruiker hierboven. Wat wordt er bedoeld met het "kapje" eraf gehaald moet worden ? Ik heb gekeken maar ik zie nergens een kapje. Zit al 3 dagen zonder tv en internet en heb al 3 keer met Ziggo gebeld.
 
Kapje slaat denk ik op het plastic kapje van een splitter poa -01 upc. Door dat plastic kapje paste de splitter niet goed op het AOP, wat een slecht signaal veroorzaakte.

Maar volgens mij is er bij jou wat anders aan de hand. Staat er wel signaal op de kabel? Stop eens een coaxkabel op je AOP (zonder splitter) rechtstreeks naar je TV en kijk dan of je Kabel TV kunt ontvangen. Dit signaal hoort altijd op de kabel te staan. Je moet misschien wel even de digitale zenders zoeken.

Ontvang je dan wel Kabel TV, dan is jouw splitter misschien ook niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem en precies zelfde wat er aangegeven wordt op de foto van de forum gebruiker hierboven. Wat wordt er bedoeld met het "kapje" eraf gehaald moet worden ? Ik heb gekeken maar ik zie nergens een kapje. Zit al 3 dagen zonder tv en internet en heb al 3 keer met ziggo gebeld.
Ben je met dit instructiefilmpje geholpen ?
Succes
 
Terug
Bovenaan