D
don_care
Gents,
Mijn verbinding valt om de haverklap weg nadat mijn Com21 modem (jaren lang zonder problemen gewerkt) door Chello is vervangen door een Thompson modem.
Het onderwerp komt vaker voor op dit Forum. Ik heb ook een mogelijke "oplossing" voorbij zien komen (met onderwerp: uitvallen modem DE oplossing) waarbij het aanpassen van de frequentie een oplossing zou moeten bieden. Echter deze is door mij niet meer terug te vinden.
De vraag is IS ER EEN WERKENDE OPLOSSING of moet deze bij Chello vandaan komen.
Uiteraard ook met de helpdesk gebeld. Maar die zien het liefst dat je eerst alles zelf uit sluit thuis ondanks dat er in de opstelling thuis als zodanig niets is veranderd. Alleen het modem dan van Chello. In de "mogelijke oplossing" werd ook aangegeven dat dit probleem bekend zou moeten zijn bij Chello weet iemand daar wat van?
Alvast bedankt!
Don
Mijn verbinding valt om de haverklap weg nadat mijn Com21 modem (jaren lang zonder problemen gewerkt) door Chello is vervangen door een Thompson modem.
Het onderwerp komt vaker voor op dit Forum. Ik heb ook een mogelijke "oplossing" voorbij zien komen (met onderwerp: uitvallen modem DE oplossing) waarbij het aanpassen van de frequentie een oplossing zou moeten bieden. Echter deze is door mij niet meer terug te vinden.


Uiteraard ook met de helpdesk gebeld. Maar die zien het liefst dat je eerst alles zelf uit sluit thuis ondanks dat er in de opstelling thuis als zodanig niets is veranderd. Alleen het modem dan van Chello. In de "mogelijke oplossing" werd ook aangegeven dat dit probleem bekend zou moeten zijn bij Chello weet iemand daar wat van?
Alvast bedankt!
Don