K
Krammie
Als ik de TV aanzet (Philips) en de media box dan krijg ik eerst altijd zwart beeld met links boven in het beeld een cijfer ( cijfer aanduiding van analoge zender. Ik moet dan op diverse knoppen drukken om uiteindelijk beeld via de media box te ontvangen. Kan ik ergens instellen dat bij het opstarten direct het signaal/beeld van de media box wordt weergegeven?
