K
Ktank
Hallo mensen. Ik heb regelmatig problemen met mijn internet. Zoals vele andere heb ik heel vaak last van internet uitval. Maar ik heb me hier nogal in verdiept, veel andere topics hier gelezen enzovoort.
Dus ik dacht ik doe even een testje lokaal. Ik ben op dit moment dus mijn modem aan het pingen met cmd (ping -t 192.168.100.1) en volgens mij bevriest mijn modem? Mijn internet valt echt heel random uit constant. Terwijl al mijn modem lampjes blijven branden. Maar ik heb dan geen internet EN telefoon dus ik kan ook mijn modems status pagina (192.168.100.1) niet meer kijken en bij het pingen zegt hij "Time-out bij opdracht"
Kan ik er op uit gaan dat mijn modem defect is? Of moet ik iets meer info geven? Als ik reset dan heb ik wel weer even internet + telefoon. Maar het gebeurt heel vaak dat hij "bevriest". Soms 2 seconden. soms 10+ minuten. Terwijl alle lampjes branden :S
Dus ik dacht ik doe even een testje lokaal. Ik ben op dit moment dus mijn modem aan het pingen met cmd (ping -t 192.168.100.1) en volgens mij bevriest mijn modem? Mijn internet valt echt heel random uit constant. Terwijl al mijn modem lampjes blijven branden. Maar ik heb dan geen internet EN telefoon dus ik kan ook mijn modems status pagina (192.168.100.1) niet meer kijken en bij het pingen zegt hij "Time-out bij opdracht"
Kan ik er op uit gaan dat mijn modem defect is? Of moet ik iets meer info geven? Als ik reset dan heb ik wel weer even internet + telefoon. Maar het gebeurt heel vaak dat hij "bevriest". Soms 2 seconden. soms 10+ minuten. Terwijl alle lampjes branden :S
