Bevestigingsbrief naar verkeerde persoon gestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

watcher46§

Forum Gebruiker
Berichten
3
Twee weken geleden heb ik via ziggo.nl Internet&TV Z2 besteld. Op mijn eigen naam. Echter in het appartementen complex waar ik woon heeft in het verleden ook mijn broer gewoond. Nu is de nieuwe bewoner zo vriendelijk geweest om de post bij mij in de brievenbus te gooien. Echter is de bevestigingsbrief (inclusief activeringscode van het modem) geadresseerd aan m'n broer.

Ik heb de gegevens die ik heb ingevoerd op de website nogmaals geverifieerd in m'n e-mail, maar daar staat toch echt mijn eigen naam. Ook het adres klopt, ik woon op 6E, maar de brief is geadresseerd op 6B.

Hoe kan dit gebeuren?

Mogelijk gevolg is dat straks het signaal op 6B binnenkomt ipv op 6E en zit ik straks zonder TV & Internet. Is denk ik niet de bedoeling.
 
Topicstarter
Topicstarter
W

watcher46§

Forum Gebruiker
Berichten
3
Voordat ik daar m'n mobiele abonnement aan verspil, dacht ik; laat ik het eerst hier eens proberen. :wink:
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.031
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dan moet je iemand van webcare benaderen, Jelle is in dat geval een goede keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan