• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bevestiging GRATIS verhoging bandbreedte ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
64
Als ik de berichten op het forum goed heb begrepen, kom ik in aanmerking voor het gratis opleuken van mijn 120/10 Mbit-abo.
Heeft iemand van jullie al een kennisgeving daaromtrent van Ziggo ontvangen?
Datum van ingang zou toch begin april zijn, of niet?
 
Als je Connect Complete (Of Connect & Play Complete) (Dus een abonnement die na de fusie UPC / Ziggo is aangegaan) kom in aanmerking voor de 150/15Mbps upgrade op 1april
 
Bedankt voor je reactie!
Nee, ik heb nog een goedkoop abonnementje uit de pr'e UPC-tijd van € 52,50.......
Een hd-medewerker had het me vorige maand toegezegd.
Kwestie van miscommunicatie dus; niets bijzonders voor die organisatie!
 
Misschien dat je eigen communicatie ook niet helemaal gelukkig is? ;)

Die HD-medewerker heeft je al een antwoord gegeven, en nu kom je wederom met de vraag...?
Dan heb je kans dat iemand zegt dat je Complete moet hebben, maar naar wat ik weet, klopte het wat de HD-meneer heeft gezegd tegen je.
 
Sjah zei:
Misschien dat je eigen communicatie ook niet helemaal gelukkig is? ;)

Die HD-medewerker heeft je al een antwoord gegeven, en nu kom je wederom met de vraag...?
Dan heb je kans dat iemand zegt dat je Complete moet hebben, maar naar wat ik weet, klopte het wat de HD-meneer heeft gezegd tegen je.
roymarja vroeg ook om een bevestiging, niks vreemds aan.
 
Hallo allen,

Bedankt voor jullie inbreng!
@Sjah : haha, ik twijfel altijd het eerst aan mezelf

De bewuste HD-medewerker had het (ook) over een schriftelijke bevestiging die eind februari/begin maart zou komen.
Tot op heden niets ontvangen, vandaar mijn oorspronkelijke vraag...

Niet getreurd: van die 30 Mbitjes word ik vast ook niet gelukkiger dan ik nu al ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@All,

Jammer dat hier miscommunicatie over is ontstaan, sorry hiervoor.

Deze verhoging geldt voor alle klanten die nu een internetsnelheid van 120/12 Mbit/s hebben. Klanten bij wie de snelheid wordt verhoogd, ontvangen hierover vóór april bericht van Ziggo.
 
Radene zei:
Als je Connect Complete (Of Connect & Play Complete) (Dus een abonnement die na de fusie UPC / Ziggo is aangegaan) kom in aanmerking voor de 150/15Mbps upgrade op 1april
fijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan