- Berichten
- 135
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo allemaal, 
als een van de belangrijkste minpunten van bellen via de kabel wordt vaak genoemd dat het niet zo betrouwbaar is als via de analoge lijn van KPN.
Waarom gebruiken jullie (ik heb het nu even tegen een van onze medeleden van UPC)
dan nog niet die versies van de Arris modems met "Battery Back-up", zoals de TM502G?...
Dat zou er voor zorgen dat de betrouwbaarheid (tijdens stroomuitval) weer een heel stuk dichter bij die van de zogenaamde Lifeline van KPN zou komen! 
Freddy

als een van de belangrijkste minpunten van bellen via de kabel wordt vaak genoemd dat het niet zo betrouwbaar is als via de analoge lijn van KPN.
Waarom gebruiken jullie (ik heb het nu even tegen een van onze medeleden van UPC)
dan nog niet die versies van de Arris modems met "Battery Back-up", zoals de TM502G?...
Dat zou er voor zorgen dat de betrouwbaarheid (tijdens stroomuitval) weer een heel stuk dichter bij die van de zogenaamde Lifeline van KPN zou komen! 
Freddy

toestel voor nodig; vandaar.