Op de homepage van Chello onder My Service staat nu alles m.b.t Chello op een rij.
Ik las dat Chello ook bij teveel dataverbruik kosten in rekening kan brengen?
Is dit nieuw? Ik weet dat ze wel kunnen afknijpen maar kosten in rekening brengen is nieuw voor mij.... En hoeveel zou dat dan moeten zijn per Mb?
Het staat als volgt geformuleert:
Acceptable Use Policy
2. Indien de Klant waarschuwingen negeert kan UPC onder meer de volgende maatregelen, al dan niet tijdelijk, nemen: een limiet voor gegevensverkeer instellen, de Klant in een andere categorie plaatsen, het beëindigen van delen van de dienst en kosten in rekening brengen voor het gebruik van extra bandbreedte. UPC stelt de Klant van zo’n verandering op de hoogte.
Heeft iemand hier al ervaring mee of blijft het tot nu toe bij afknijpen?
Ik las dat Chello ook bij teveel dataverbruik kosten in rekening kan brengen?
Is dit nieuw? Ik weet dat ze wel kunnen afknijpen maar kosten in rekening brengen is nieuw voor mij.... En hoeveel zou dat dan moeten zijn per Mb?
Het staat als volgt geformuleert:
Acceptable Use Policy
2. Indien de Klant waarschuwingen negeert kan UPC onder meer de volgende maatregelen, al dan niet tijdelijk, nemen: een limiet voor gegevensverkeer instellen, de Klant in een andere categorie plaatsen, het beëindigen van delen van de dienst en kosten in rekening brengen voor het gebruik van extra bandbreedte. UPC stelt de Klant van zo’n verandering op de hoogte.
Heeft iemand hier al ervaring mee of blijft het tot nu toe bij afknijpen?