E
emmieslim
Goedemiddag,
Ik vond het altijd fijn om na het weekend even wat samenvatting van wat wedstrijdjes te bekijken.
Dit was gewoon gratis en zat in mn abonnement.
Als ik dat met Horizon wil gaan doen moet ik ervoor betalen. Uiteraard heb ik een sport1 abonnement.
Zit ik verkeerd te kijken of is dat inderdaad aangepast?
Ik vond het altijd fijn om na het weekend even wat samenvatting van wat wedstrijdjes te bekijken.
Dit was gewoon gratis en zat in mn abonnement.
Als ik dat met Horizon wil gaan doen moet ik ervoor betalen. Uiteraard heb ik een sport1 abonnement.
Zit ik verkeerd te kijken of is dat inderdaad aangepast?