• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Betalen voor omruilen media box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kees
  • Startdatum Startdatum
Berichten
600
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste mensen

Naar aanleiding van het gratie mobiel bellen heb ik mijn parket aangepast, wat kreeg ik te horen ik moet 17.50 betalen voor het omruilen van de mediabox
 
Is in verschillende topics uitvoerig behandeld. Mag toch eigenlijk geen verrassing meer zijn...
 
Creative Solution zei:
Is in verschillende topics uitvoerig behandeld. Mag toch eigenlijk geen verrassing meer zijn...

Ow dat wis ik niet
 
kees zei:
Beste mensen

Naar aanleiding van het gratie mobiel bellen heb ik mijn parket aangepast, wat kreeg ik te horen ik moet 17.50 betalen voor het omruilen van de mediabox
Ik kan het niet laten, sorry, maar sommige verschrijvingen zijn ronduit komisch "parket" aangepast. Is hij mooi geworden die nieuwe vloer? :)
 
kees zei:
Beste mensen

Naar aanleiding van het gratie mobiel bellen heb ik mijn pakket aangepast, wat kreeg ik te horen ik moet 17.50 betalen voor het omruilen van de mediabox
Is tegenwoordig ook met het modem zo.
Als je bijvoorbeeld je pakket wijzigt en een draadloos modem wilt/krijgt betaal je ook 17,50 eenmalig.
Staat in de voorwaarden van UPC.
Alleen ben ik benieuwd of je die voorwaarde ook te horen krijgt van een UPC Medewerker bij wijzigen via de telefoon. (Zal wel niet denk ik)
 
Dave670 zei:
Is tegenwoordig ook met het modem zo.
Als je bijvoorbeeld je pakket wijzigt en een draadloos modem wilt/krijgt betaal je ook 17,50 eenmalig.
Staat in de voorwaarden van UPC.
Alleen ben ik benieuwd of je die voorwaarde ook te horen krijgt van een UPC Medewerker bij wijzigen via de telefoon. (Zal wel niet denk ik)
Mag toch aannemen dat ze je van alle kosten op de hoogte brengen bij verandering van contract. Kom laten we er € 25 van maken denken ze straks bij UPC.
Beetje vreemde bedoeling dat ze hier kosten voor in rekening brengen. Weet je wat 1 pakketje versturen kost via TNT? Iets van 8 euro. Dus waar UPC de andere helft voor gebruikt...
Daarnaast is het zeer de vraag of ze ineens geld mogen vragen in het geval dat jij een heel oud modem hebt of bijvoorbeeld HD er bij neemt.
 
ManiacsHouse zei:
Beetje vreemde bedoeling dat ze hier kosten voor in rekening brengen. Weet je wat 1 pakketje versturen kost via TNT? Iets van 8 euro. Dus waar UPC de andere helft voor gebruikt...

Het inpakken gaat vast niet vanzelf? Personeel kost geld.
Ok, je zou zeggen dat dit allemaal al door het abonnement betaald zou zijn...
Maar hoeveel van die doosjes zou UPC per jaar versturen? 250.000? Leuk bedrag extra.

Of het mag? Zal wel weer ergens in de kleine lettertjes staan waar je akkoord op moet geven alvorens te kunnen bestellen.
 
Toen ik pas geleden bij het postkantoor kwam om mijn mediabox terug te sturen zei de postmevrouw u bent de zoveelste al vandaag met een pakketje voor UPC ::)
 
Terug
Bovenaan