- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Bij bellen Standaard betaal je 1 euro voor deze service, bij Tele2 of Kpn is dat gewoon vanzelfsprekend (kost niks extra). Ik vind dit verborgen vaste kosten, net zoals ze doen met die 17 euro van de analoge lijn (ook een fijne melkkoe).
Sorry vind dit ouderwets, had allang afgeschaft mogen zijn.
Sorry vind dit ouderwets, had allang afgeschaft mogen zijn.

(ik ben alvast voorstander) 