• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Betalen voor nummerweergave, niet meer van deze tijd..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Bij bellen Standaard betaal je 1 euro voor deze service, bij Tele2 of Kpn is dat gewoon vanzelfsprekend (kost niks extra). Ik vind dit verborgen vaste kosten, net zoals ze doen met die 17 euro van de analoge lijn (ook een fijne melkkoe).

Sorry vind dit ouderwets, had allang afgeschaft mogen zijn.
 
Nummerweergave is niet altijd gratis bij KPN.
Bij het goedkoopste abonnement is het toch €1,24 per maand.
Neem je een duurder abonnement dan is het "gratis", kortom je betaald het eigenlijk altijd ;)
 
Oh, dat verandert de zaak (enigszins want ik vind dit een kernzaak, "iedereen" heeft tegenwoordig toestel met weergave). Volgens mij geldt het wel voor een Tele2, en vast andere aanbieders die het gratis (bij hun instaptelefonie jah) hebben.
 
bij telfort is de nummerweergave gewoon gratis je kan hem zelf aan of uit zetten via je accound en gratis bellen naar vaste nummers in nederland alleen een start tarief van een paar cent daar is het dus beter geregeld.
 
Sjah zei:
Oh, dat verandert de zaak (enigszins want ik vind dit een kernzaak, "iedereen" heeft tegenwoordig toestel met weergave). Volgens mij geldt het wel voor een Tele2, en vast andere aanbieders die het gratis (bij hun instaptelefonie jah) hebben.

Omdat "iedereen" het heeft moet het gratis zijn, raar argument, "iedereen" heeft een auto, benzine ook maar gratis??? (ik ben alvast voorstander) ::)
 
Terug
Bovenaan