C
conimus
Mijn partner heeft een Alles in 1 abonnement op ons adres bij Ziggo. Nu was er een 2e abonnement aangemaakt op mijn naam terwijl dit volgens de helpdesk niet eens kon daar er maar 1 abonnement per huisadres aangesloten kon worden. Vervolgens ontving ik een rekening van ruim € 193,- welke ik maar even moest voldoen. Na contact gehad te hebben met de Webcare afdeling hebben zij deze factuur laten crediteren. Echter ontving ik afgelopen vrijdag ineens een brief dat Ziggo de factuur gedeeltelijk zou gaan crediteren omdat ik een HD ontvanger van hen zou hebben ontvangen. Na veel contact per mail kreeg ik een verzendcode welke ik heb nagekeken op de website van PostNL. Nu blijkt dat er inderdaad een pakket van Ziggo is 'afgeleverd' op ons adres waar tevens voor getekend is. Alleen is de handtekening die is gezet voor ontvangst niet van mij en mijn partner en niet geheel onbelangrijk, wij waren ten tijde van de z.g. bezorging niet eens thuis aanwezig want wij waren met vakantie in Italie en Oostenrijk!
Het enigste dat Ziggo nu nog doet is verwijzen naar de track & trace status van de betreffende zending hetgeen ik natuurlijk wel erg makkelijk vind.
Het enigste dat Ziggo nu nog doet is verwijzen naar de track & trace status van de betreffende zending hetgeen ik natuurlijk wel erg makkelijk vind.