Mijn eerste UPC maandfactuur was maar liefst 278 Euro; ongeveer 150 Euro teveel. Dat was in jan. 2007.
Zo'n beetje alles wat verkeerd kon gaan was ook fout gegaan, inclusief dubbele abo's en dubbele rekeningen voor aangekochte hardware (wireless router). Alles werd binnen een maand of 3 wel gecorrigeerd, maar een welgemeend excuus kon er niet van af. En ik heb het nog niet gehad over de ijverige HD-medewerker die in diezelfde januari maand zeer behulpzaam nieuwe firmware naar mijn modem flashte toen ik een storing meldde, maar daarbij de verkeerde firmware (ZONDER telfonie) verzond. Resultaat: geen telefoon meer, midden in een overhuizing, met diverse toeleveranciers die ik met vrijwel voortdurend [met steeds op te waarderen prepaidmobieltjes] moest bellen tegen ruim € 1,30 per minuut. In 1,5 dag ruim 80 euro zo verbeld en uiteindelijk kreeg ik 3 Euro compensatie overgemaakt: KPN was de boosdoener (was ook zo), niet UPC.
Maar na die onbenullige toestanden nam ik me voor nooit meer iets telefonisch via UPC-HD te bestellen.