• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Betaal nu ineens €112,-

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Jahoor... is het niet de decoder dat mij boos op UPC maakt... is het de administratie wel.
Betaal voor 1 pakket (alles-in-1-power 120MB) geen €50,- maar ruim €112,-!
Morgen dus die o zo leuke wachtrij muziek aanhoren.
 
Tell me (everything) about it... de rapen zijn daar echt gaar :-X
 
Mijn eerste UPC maandfactuur was maar liefst 278 Euro; ongeveer 150 Euro teveel. Dat was in jan. 2007.
Zo'n beetje alles wat verkeerd kon gaan was ook fout gegaan, inclusief dubbele abo's en dubbele rekeningen voor aangekochte hardware (wireless router). Alles werd binnen een maand of 3 wel gecorrigeerd, maar een welgemeend excuus kon er niet van af. En ik heb het nog niet gehad over de ijverige HD-medewerker die in diezelfde januari maand zeer behulpzaam nieuwe firmware naar mijn modem flashte toen ik een storing meldde, maar daarbij de verkeerde firmware (ZONDER telfonie) verzond. Resultaat: geen telefoon meer, midden in een overhuizing, met diverse toeleveranciers die ik met vrijwel voortdurend [met steeds op te waarderen prepaidmobieltjes] moest bellen tegen ruim € 1,30 per minuut. In 1,5 dag ruim 80 euro zo verbeld en uiteindelijk kreeg ik 3 Euro compensatie overgemaakt: KPN was de boosdoener (was ook zo), niet UPC.
Maar na die onbenullige toestanden nam ik me voor nooit meer iets telefonisch via UPC-HD te bestellen.
 
Dat je nu ineens 112 moet betalen, gebeurd niet zomaar, zou toch maar eens je factuur nakijken
 
melvintje zei:
Dat je nu ineens 112 moet betalen, gebeurd niet zomaar, zou toch maar eens je factuur nakijken

Lijkt mij ook.
Staat interessant om zo iets te roepen,maar lijkt mij dat er een verrekening achter zit.
 
@Donnerd,

Vervelend dat je factuur zo hoog is!

Volgens mijn gegevens is je pakket gewijzigd en hierdoor is je factuur over een langere periode in rekening gebracht. Op de factuur van de vorige maand is een laag bedrag in rekening gebracht aangezien dit over een korte periode gaat.

Indien je hier verder nog vragen over hebt mag je mij altijd een PM sturen.
 
Terug
Bovenaan