Z
Zanbee
Ik heb Woensdag 9 mei geprobeerd om mijn abonnement te veranderen naar de nieuwe meer TV 100Mb echter na het afronden kreeg ik een bevestiging waarin stond dat ik het Voordeel pakket met 50Mb besteld had.
Ik heb hierop direct 1200 gebeld en het verhaal uitgelegd en gelijk gevraagd of het mogelijk was om mijn huidige Cisco 3212 te behouden. Dit was geen probleem en de UPC medewerker zou het in orde maken en via de email een bevestiging sturen. Nu kreeg ik Zaterdag 12 mei om 7:57 inderdaad de bevestiging van deze bestelling. Echter 's avonds om 17:50 kreeg ik weer een bevestiging binnen van een Voordeel pakket met 50Mb en bij thuiskomst omstreeks 21:00 leek deze al door gevoerd te zijn ook aan de snelheden te zien.
Vandaag Zondag 13 mei is de snelheid helemaal een drama.

Ik had gisteravond al een PM gestuurd naar Wassily-UPC van het webcare team maar hier nog geen reactie op gehad logisch op Zaterdag avond en Zondag. Wordt vervolgd dus.
Ik heb hierop direct 1200 gebeld en het verhaal uitgelegd en gelijk gevraagd of het mogelijk was om mijn huidige Cisco 3212 te behouden. Dit was geen probleem en de UPC medewerker zou het in orde maken en via de email een bevestiging sturen. Nu kreeg ik Zaterdag 12 mei om 7:57 inderdaad de bevestiging van deze bestelling. Echter 's avonds om 17:50 kreeg ik weer een bevestiging binnen van een Voordeel pakket met 50Mb en bij thuiskomst omstreeks 21:00 leek deze al door gevoerd te zijn ook aan de snelheden te zien.
Vandaag Zondag 13 mei is de snelheid helemaal een drama.

Ik had gisteravond al een PM gestuurd naar Wassily-UPC van het webcare team maar hier nog geen reactie op gehad logisch op Zaterdag avond en Zondag. Wordt vervolgd dus.




