• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bestelling via UPC shop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Zanbee
  • Startdatum Startdatum
Z

Zanbee

Ik heb Woensdag 9 mei geprobeerd om mijn abonnement te veranderen naar de nieuwe meer TV 100Mb echter na het afronden kreeg ik een bevestiging waarin stond dat ik het Voordeel pakket met 50Mb besteld had.

Ik heb hierop direct 1200 gebeld en het verhaal uitgelegd en gelijk gevraagd of het mogelijk was om mijn huidige Cisco 3212 te behouden. Dit was geen probleem en de UPC medewerker zou het in orde maken en via de email een bevestiging sturen. Nu kreeg ik Zaterdag 12 mei om 7:57 inderdaad de bevestiging van deze bestelling. Echter 's avonds om 17:50 kreeg ik weer een bevestiging binnen van een Voordeel pakket met 50Mb en bij thuiskomst omstreeks 21:00 leek deze al door gevoerd te zijn ook aan de snelheden te zien.

Vandaag Zondag 13 mei is de snelheid helemaal een drama.


Ik had gisteravond al een PM gestuurd naar Wassily-UPC van het webcare team maar hier nog geen reactie op gehad logisch op Zaterdag avond en Zondag. Wordt vervolgd dus.
 
Ach ik moet zeggen dat het de eerste keer is dat er iets niet goed gaat heb al eerder mijn abonnement verhoogd van 25Mb naar 60Mb en dat ging heel goed. En ik denk dat de fout nu zit in de internet bestelling die niet geannuleerd is.

Snelheid nu is weer passend bij de 50Mb:


Dus mijn grootste ergernis is behoorlijk gezakt. ;D
Vraag me alleen af of er nog meer mensen problemen hebben met de UPC shop?

Het viel me overigens nu net pas op dat er tijdens het bestelproces aan de zijkant een prijs overzicht staat deze blijft ongeacht wat ik bestel op Alles-in-1 Voordeelpakket met 50 Mb staan. Hoort dit niet je bestelling aan te geven?

Edit: Als ik het eerste voordeelpakket kies is mijn bestelling aan de zijkant leeg.
Ik weet nu waar de fout zit nu hopen dat UPC er ook achter komt. ;D
 
Zanbee zei:
Edit: Als ik het eerste voordeelpakket kies is mijn bestelling aan de zijkant leeg.
Ik weet nu waar de fout zit nu hopen dat UPC er ook achter komt. ;D
Ik denk eerder dat dit een cookie probleem is aan jou kant?

Je weet het ligt bijna nooit aan UPC ;)
 
totaal zei:
Ik denk eerder dat dit een cookie probleem is aan jou kant?

Je weet het ligt bijna nooit aan UPC ;)

Zou ook nog kunnen nog niet over nagedacht eerlijk gezegd wel had ik het probleem op zowel de laptop als de desktop met Firefox daarom ging ik er van uit dat het niet lokaal is.
Nu net even snel via IE geprobeerd en dat lijkt wel goed te gaan.

Straks even de koekjestrommel leeg maken en verdere instellingen controleren.
 
Ik het probleem met de webshop heb ik kunnen herleiden tot een plugin in Firefox en was dus inderdaad een lokaal probleem. Ik maak gebruik van de plugin HTTPS Everywhere en daardoor ging het dus fout.

Edit:

Rond een uur of 12 werd ik gebeld door Wassily-UPC naar aanleiding van mijn bericht en hij had al het een en ander nagekeken en na controle van wat ik besteld had zou hij het gelijk handmatig doorvoeren. 's avonds zou het in ieder geval moeten werken. Hoe laat het precies doorgevoerd was durf ik niet te zeggen maar voor het eind van de middag waren mijn snelheden merkbaar beter. En het Royaal pakket was ook te bekijken.

Het heeft wat problemen gegeven maar uiteindelijk is het wel gelukt ;D

Hier de nieuwe snelheid Let niet op de download die word beperkt door een Linksys WRT54G.


Ik ben nog bezig om de rest van mijn netwerk te upgraden naar Gb en N. Daar zit up dit moment de bottleneck. Ik heb bewust gevraagd om mijn huidige EPC 3212 te behouden omdat er direct na het modem een Smoothwall firewall staat met oa. een DHCP server er in gebakken.

Edit:
Voor de goede orde hier nog even een speedtest vanaf mijn desktop bedraad aangesloten:


Nogmaals hartelijk bedankt Wassily
 
Terug
Bovenaan