• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bestelling geplaatst op 7 feb j.l. maar niet zichtbaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wolter72
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wolter72

Hallo,

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem.
Ik heb op 7 feb j.l. een interactieve HDD ontvanger besteld bij Ziggo voor 199,- via de website heb hier ook een bevestigingsmail van gehad.
Ik zie heb echter nog steeds niet bij mijn Ziggo bij de bestellingen staan weet iemand hoe dit kan?? Kan mij ook niet herrineren of ik wel of niet een brief heb gehad van Ziggo.
 
Hallo,

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem.
Ik heb op 7 feb j.l. een interactieve HDD ontvanger besteld bij Ziggo voor 199,- via de website heb hier ook een bevestigingsmail van gehad.
Ik zie heb echter nog steeds niet bij mijn Ziggo bij de bestellingen staan weet iemand hoe dit kan?? Kan mij ook niet herrineren of ik wel of niet een brief heb gehad van Ziggo.
Als je een bevestigingsmail hebt gehad is het raadzaam om die uit te printen, het geldt als een bewijs.
Op deze mail staat meestal een referentie nr. Voor de zekerheid kan je dan Ziggo (1200 is gratis) bellen en naar dit nr. refereren, meestal gaan dit soort bestellingen wel goed.
Waarschijnlijk heeft Ziggo e.a. nog niet in jouw mijn Ziggo verwerkt, wat daar de redenen van zijn is gissen, misschien omdat het een kort durende aanbieding is.

Gerard.
 
Dan zou ik voor de zekerheid maar ff bellen. Ik heb de mijne 2 dagen later besteld en die staat al weer een dikke week te snorren hier.
 
Als je middels PB je postcode en huisnummer stuurt zal ik kijken of de bestelling aangekomen is en wat de status er van is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan