• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bestanden online opslaan

Berichten
2.153
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo allemaal,

Ik las vandaag in een bijlage van het AD dat UPC de mogelijkheid biedt om online bestanden op te slaan. Ik dacht voor € 4,95 per maand.

Ik heb me suf gezocht op de site van UPCLive, maar het zal wel aan mij liggen. Weet iemand waar ik wat kan vinden over dit onderwerp op hun site? Ik heb er wel belangstelling voor.

Bij voorbaat dank,
Alfons
 
ik denk dat dit het is:
https://www.upc.nl/pdf/Download_Handleiding_Gebruik_Online_Backup.pdf
 
ArticSpy zei:
ik denk dat dit het is:
https://www.upc.nl/pdf/Download_Handleiding_Gebruik_Online_Backup.pdf

Dank je wel ArticSpy,

Dankzij dat PDF bestand ben ik verder gekomen. Maar ik kon het aanvankelijk nog niet vinden. Tjonge jonge, ze hebben het wel ver weggestopt.

Zo staat het in de handleiding:

Naviger naar uw Online Back-up
Uw Online Back-up portal is bereikbaar vanaf elke computer die
aangesloten is op het internet, waar dan ook ter wereld. Na het
openen van een internet browser, navigeert u naar uw Online
Back-up via de “Mijn UPC” sectie op www.upc.nl. Na het klikken op
de link voor Online Back-up wordt u automatisch ingelogd op de
UPC Online Back-up service.


Maar dan vind je het dus nog niet. Je moet eerst via Mijn UPC op "Internet" klikken en op de volgende pagina nog eens op de link "Internet Extra's" en dan vind je het pas.

Maar ik heb het. Nogmaals bedankt en groeten, Alfons
 
Ik heb dit vandaag geprobeerd te bestellen via de site, maar krijg het niet voor elkaar.

Stap 1 gaat goed. Dan zie ik dat staan wat ik wil nemen voor € 4,99 per maand en dan houd het op. Nadat ik op 'bestel nu' heb geklikt zie ik nergens een knop om dit te bevestigen. Heeft iemand een idee? Doe ik iets verkeerds?

https://www.upc.nl/internet/poweroptions/backup

Groet, Alfons
 
Ik gebruik ook een online backup maar dan niet bij UPC.

Dat zit bij Windows Live™ en het is gratis ook nog wat wil je nog meer ::)
Ik wil geen reclame maken maar er zit wel 5 GB bij.
 
Gizmo255 zei:
Ik gebruik ook een online backup maar dan niet bij UPC.

Dat zit bij Windows Live™ en het is gratis ook nog wat wil je nog meer ::)
Ik wil geen reclame maken maar er zit wel 5 GB bij.

Hmm,

Bedankt. Ga morgen eens kijken.

Alfons

Heb het gevonden en het nodige "als reserve" ergens de lucht in gekopieerd.
 
Terug
Bovenaan