• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bestaande klanten krijgen geen voordeel?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter slootjes
  • Startdatum Startdatum
S

slootjes

Mijn VIP-aanbieding is t/m 15 november geldig en zit nu er ff naar te kijken. De eerste 6 maanden 39,95 staat overal groot maar blijkt dat als je al alles-in-1 hebt dat je die korting helemaal niet krijgt. Ook zou ik geen 49,95 euro aansluitkosten hebben, maar volgens de voorwaarden is dat maar 17,95 euro voor bestaande klanten. Kortom... als bestaande klant heb ik eigenlijk helemaal geen korting. In dat geval zie ik namelijk weinig voordeel in mijn "VIP"-aanbieding en kan ik beter nog even mijn jaar alles-in-1 met korting uitzitten en dan overstappen. Wie kan dit bevestigen?
 
Nog een keer doorgelezen en zie dat die 17,95 niet voor Horizon geldt, Horizon is altijd die 49,95. Dat zou dan m'n voordeel zijn dus blijkbaar? Maandelijkse korting zit er dan niet in?

edit: bij Alles-in-1 betaal ik trouwens ook minder omdat in deze regio de analoge radio/tv 5 euro goedkoper is dan het maximale tarief. Ik begrijp dat bij Horizon dat voordeeltje weg is en UPC altijd maximaal tarief vraagt en zelf die extra centen pakt? Dat zou echt raar zijn.
 
slootjes zei:
Mijn VIP-aanbieding is t/m 15 november geldig en zit nu er ff naar te kijken.

Jouw VIP-aanbieding was tot 15 november geldig, maar (!!!) was zolang de "voorraad" strekt (voorwaarden). Eind september kregen klanten al te horen dat het niet meer gold. Je kunt er natuurlijk altijd over bellen. Er is in september ook wat verontwaardiging over geweest.
 
Dat zou zuur zijn ja, krijg je een aanbieding...verloopt ie al een paar dagen later. Lekker VIP ben je dan. Zal ze eens bellen in m'n lunchpauze :) Bedankt voor de info ieder geval!
 
Toevallig stond er nog een link (tussen de bladwijzers) naar de VIP-voorwaarden: https://www.upc.nl/pdf/upc-voorwaarden-alles-in-1-horizon-v.pdf

12-11-2012 08-47-41.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks man :) Meestal als ik bel gaan alle alarmbellen daar af volgens mij (door wat faaltjes aan hun kant al een jaar lang gratis abo gekregen) dus hier ga ik zeker wel uitkomen :)
 
De medewerker kon kort zijn bij UPC: jammer joh, de VIP actie is al een half uur na het verzenden van de e-mails gestopt, je krijgt geen 50 euro korting op de aansluitkosten en je krijgt geen korting op het maandbedrag als bestaande klant.

Het blijft me verbazen hoe UPC omgaat met klanten, dat wordt maar weer eens bellen met afdeling klantbehoud. Het feit dat je als bedrijf een dergelijke afdeling nodig hebt bevestigd maar weer hoe dom ze bezig zijn daar. Dan bedenk je een leuke actie voor mensen die interesse tonen in je product en vervolgens maken mensen er gebruik van en denken ze: he, maar ze gaan gebruik maken van die actie, shit...stopzetten, nu! Om te kotsen, hier zijn ze zeker nog niet klaar mee.
 
Ik ben ook bestaande klant:
Totaal per maand (actie): € 39,50
Totaal per maand na 6 maanden € 54,95
Activatiekosten:* € 49,00
Borg modem* € 45,00
Welkomstaanbieding
Inclusief de eerste 6 maanden Film1, Horizon TV Extra en
HD-zenderpakket.
U betaalt de eerste 6 maanden slechts
€ 39,50 p.m. Inclusief gratis installatie. Promoties stoppen

Uiteindelijk heeft upc wel ooit een kortingsactie gehad voor bestaande klanten. Maar volgens mij liep die actie tot rond 25 September.
Overigens heb ik inmiddels 25 euro gecrediteerd gekregen van activatiekosten omdat monteur 1e keer niet kwam opdagen. Verder heb ik mijn oude router door komst HB voor 25 euro kunnen verkopen. Dus die 49 euro daarmee iig bespaard. Nu nog ff checken op de eerst volgende factuur of het goed gaat met de borg. Daar ik de oude mediabox aan monteur meegegeven heb en dus de borg tegen elkaar weggestreept zou moeten worden.
 
Goed om te weten dat er daadwerkelijk wel een actie geweest is en wat die precies inhield, bedankt. Ik ga maar eens contact proberen op te nemen met afdeling klantbehoud. Dat je uberhaupt een dergelijke afdeling nodig hebt, dat zegt toch al genoeg?
 
Terug
Bovenaan