nee, een Horizon hoeft idd niet bij de groene kabel te zitten, maar wel graag met zo min mogelijk tussenmiddelen (splitters, wcd, connectoren etc) aangesloten te zijn.
Bij voorkeur ook zonder versterker.
Zet indien nodig een splitter VOOR je versterker en sluit daar de Horizon op aan (of gebruik de splitter waar nu evt je modem op zit om ipv de modem daar de horizon op aan te sluiten).