• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bestaand Abbonement? hoe zit dat nou?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djstayla
  • Startdatum Startdatum
D

djstayla

Ik heb een vraag, ik ben nu in het bezit van de DVR met extra channel pack. Wordt dit dan automatisch nu het Royaal pakket?
 
volgens mij wel want prijzen zijn gewoon hetzelfde enzo maar ik kan er ook helemaal naast zitten
 
zie volgende link : https://ziggoforum.nl/posts/216436/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan