D
Dawny
Ik vind het heel erg jammer dat ik nu een negatieve post ga plaatsen, maar moet mijn hart luchten 
Wij hebben al een jaar of 9 UPC als internet en bent altijd erg tevreden over het product geweest (nog steeds), alleen de helpdesk doet maar wat!
Dit heeft geresulteerd dat ik een andere provider gaat nemen, dan maar een minder goede product! Hier mijn verhaal.
Donderdag ochtend hebben we ineens geen internet meer, dit gebeurd wel vaker, een storing kan altijd gebeuren toch? Maar donderdag vroeg in de avond hadden we nog geen internet dus wij maar even bellen.
Wat blijkt, geen storing maar een te late betaling. Wij betalen de rekening eigenlijk nooit via de acceptgiro zelf maar via de op geslaagde info van de bank via internet bankieren. Blijkt dat er 1 rekening is door geglipt en ik dus donderdag ochtend 2 rekeningen achter liep. Maar dit gebeurde al een hele tijd dus blijkbaar maar nooit problemen mee omdat we wel elke maand op tijd waren met betalen (alleen dit keer niet). Dit kan natuurlijk niet, er moet betaald worden! Onze fout
Ook werd verteld dat ze geen herinneringen hoefden te sturen vanwege een interne beslissing (per 1 januari) om mensen die 1 maand achter lopen (waar ik me niet van bewust was) gelijk af te sluiten zonder waarschuwing. Maar we zijn wel 9 jaar klant en hebben altijd goed betaald! Als we geluk hadden en gelijk zouden betalen waren we rond maandag of dinsdag weer aangesloten.
Maar omdat ik het best wel hard vind om iemand zo vlak voor een feestdag (koninginnen dag) af te sluiten dacht ik ik zal nog eens bellen of er niet iets is aan te doen om het te versnellen. Er werd ons toen ook gezegd dat als we via GWK een elektronische betaling doen we binnen 24 uur weer internet zouden hebben. Dit is een automatisch proces en met 24 uur hebben we weer internet. Dus wij doen dit en de extra kosten van 12.50 nemen we maar voor lief
Vrijdag ochtend denk ik laat ik eens bellen om te zien of mijn betaling al binnen is, smachtend om het net op te kunnen op mijn vrije dag! Die was nog niet binnen. Er werd mij toen verteld (door een andere medewerker) dat het in de praktijk 24 uur is maar theoretisch 48 uur kan duren eer ik weer internet hebt. Ook is mij weer verzekerd (2e maal) dat het een automatisch proces is om je weer aan te sluiten en adviseerde mij dus ook echt tot die 24 uur te wachten. Maar had ik zaterdag ochtend nog geen internet moest ik weer bellen en dan op de afdeling facturatie kunnen ze mij dan weer aansluiten! Nou ik had dus geen internet en belde naar ze! Wat blijkt? Is niet waar dit verhaal dat mij is verteld, zei de medewerker van de facturatie.
Er is wel degelijk iemand die de spoed betaling handmatig moet invoeren! Dit is weer een andere afdeling en ze kon niets voor ons doen! En als die afdeling het druk heeft kan het pas maandag of dinsdag zijn eer die het heeft ingevoerd (met geluk vandaag). Dus we moeten maar afwachten!
En nu waarom ik zo boos bent.
Ik ben nalatig met op tijd betalen, dus boos op mijzelf
Heb echt schuld daaraan!
Maar ik hou mij aan het advies van een medewerker en die houdt zich niet een zijn kant van het verhaal.
We maken extra kosten die waarschijnlijk niet eens nodig waren geweest, want de kans is groot dat ik maandag pas weer internet hebt, had ik ook gehad met een normale overboeking!
Het advies wat wij hebben gekregen is allemaal opgenomen en toch wilde die laatste medewerker niet ons tegemoet komen ondanks dat wij hun advies hebben opgevolgd!
Iemand zo vlak voor een feestdag met weekend er achter afsluiten is erg klant onvriendelijk. En men verschuild zich erachter door te zeggen, "dit is een 'automatisch' systeem". Dit is ingevoerd door een persoon en die kan ook invoeren dat als het een bepaalde datum is knijp de verbinding dan enz maar sluit niet af. Dit is zo klant onvriendelijk. Ze geven onjuiste informatie zodat ze maar snel hun geld binnen hebben en de rest kan ze niets schelen!
Ik ben het dus zat dat elke medewerker maar wat zegt en ga dus een andere provider zoeken! Als bedrijf hoor je personeel in dienst te hebben die de juiste informatie hebben.
Ik moet wel bekennen dat op de laatste medewerker na (erg kordaat en zakelijk) ze allemaal erg aardig zijn en beleefd daar ligt het niet aan, maar als ik veel betaal voor iets verwacht ik wel dat ik juiste informatie krijg en niet zomaar wat...

Wij hebben al een jaar of 9 UPC als internet en bent altijd erg tevreden over het product geweest (nog steeds), alleen de helpdesk doet maar wat!
Dit heeft geresulteerd dat ik een andere provider gaat nemen, dan maar een minder goede product! Hier mijn verhaal.
Donderdag ochtend hebben we ineens geen internet meer, dit gebeurd wel vaker, een storing kan altijd gebeuren toch? Maar donderdag vroeg in de avond hadden we nog geen internet dus wij maar even bellen.
Wat blijkt, geen storing maar een te late betaling. Wij betalen de rekening eigenlijk nooit via de acceptgiro zelf maar via de op geslaagde info van de bank via internet bankieren. Blijkt dat er 1 rekening is door geglipt en ik dus donderdag ochtend 2 rekeningen achter liep. Maar dit gebeurde al een hele tijd dus blijkbaar maar nooit problemen mee omdat we wel elke maand op tijd waren met betalen (alleen dit keer niet). Dit kan natuurlijk niet, er moet betaald worden! Onze fout
Ook werd verteld dat ze geen herinneringen hoefden te sturen vanwege een interne beslissing (per 1 januari) om mensen die 1 maand achter lopen (waar ik me niet van bewust was) gelijk af te sluiten zonder waarschuwing. Maar we zijn wel 9 jaar klant en hebben altijd goed betaald! Als we geluk hadden en gelijk zouden betalen waren we rond maandag of dinsdag weer aangesloten. Maar omdat ik het best wel hard vind om iemand zo vlak voor een feestdag (koninginnen dag) af te sluiten dacht ik ik zal nog eens bellen of er niet iets is aan te doen om het te versnellen. Er werd ons toen ook gezegd dat als we via GWK een elektronische betaling doen we binnen 24 uur weer internet zouden hebben. Dit is een automatisch proces en met 24 uur hebben we weer internet. Dus wij doen dit en de extra kosten van 12.50 nemen we maar voor lief
Vrijdag ochtend denk ik laat ik eens bellen om te zien of mijn betaling al binnen is, smachtend om het net op te kunnen op mijn vrije dag! Die was nog niet binnen. Er werd mij toen verteld (door een andere medewerker) dat het in de praktijk 24 uur is maar theoretisch 48 uur kan duren eer ik weer internet hebt. Ook is mij weer verzekerd (2e maal) dat het een automatisch proces is om je weer aan te sluiten en adviseerde mij dus ook echt tot die 24 uur te wachten. Maar had ik zaterdag ochtend nog geen internet moest ik weer bellen en dan op de afdeling facturatie kunnen ze mij dan weer aansluiten! Nou ik had dus geen internet en belde naar ze! Wat blijkt? Is niet waar dit verhaal dat mij is verteld, zei de medewerker van de facturatie.
Er is wel degelijk iemand die de spoed betaling handmatig moet invoeren! Dit is weer een andere afdeling en ze kon niets voor ons doen! En als die afdeling het druk heeft kan het pas maandag of dinsdag zijn eer die het heeft ingevoerd (met geluk vandaag). Dus we moeten maar afwachten!
En nu waarom ik zo boos bent.
Ik ben nalatig met op tijd betalen, dus boos op mijzelf
Heb echt schuld daaraan!Maar ik hou mij aan het advies van een medewerker en die houdt zich niet een zijn kant van het verhaal.
We maken extra kosten die waarschijnlijk niet eens nodig waren geweest, want de kans is groot dat ik maandag pas weer internet hebt, had ik ook gehad met een normale overboeking!
Het advies wat wij hebben gekregen is allemaal opgenomen en toch wilde die laatste medewerker niet ons tegemoet komen ondanks dat wij hun advies hebben opgevolgd!
Iemand zo vlak voor een feestdag met weekend er achter afsluiten is erg klant onvriendelijk. En men verschuild zich erachter door te zeggen, "dit is een 'automatisch' systeem". Dit is ingevoerd door een persoon en die kan ook invoeren dat als het een bepaalde datum is knijp de verbinding dan enz maar sluit niet af. Dit is zo klant onvriendelijk. Ze geven onjuiste informatie zodat ze maar snel hun geld binnen hebben en de rest kan ze niets schelen!
Ik ben het dus zat dat elke medewerker maar wat zegt en ga dus een andere provider zoeken! Als bedrijf hoor je personeel in dienst te hebben die de juiste informatie hebben.
Ik moet wel bekennen dat op de laatste medewerker na (erg kordaat en zakelijk) ze allemaal erg aardig zijn en beleefd daar ligt het niet aan, maar als ik veel betaal voor iets verwacht ik wel dat ik juiste informatie krijg en niet zomaar wat...