Placemaster
Forum Gebruiker
- Berichten
- 14
Eind Mei ga ik verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Aangezien ik graag UPC wil ben ik akkoord gegaan met het laten aansluiten van de groen kabel (a €150,-).
Vorige week is deze aansluiting aangelegd (de groene kabel in de meterkast is aangesloten). Hierop heb ik contact gezocht met UPC voor het aanvragen van een pakket (XL met Fiber Power internet 60).
Nu geeft de klantenservice aan dat zij mijn adres niet kunnen vinden. Bij het invoeren wordt de postcode niet herkend. Het gaat om postcode 6515HS58. De klantenservice medewerker gaf aan dat het huis eerst opgeleverd moet worden voordat zij de opdracht aan kunnen nemen. Ik zie het verband niet tussen het opleveren van het huis en het aannemen van de order. Door een andere UPC medewerker is mij verteld dat de aansluiting moet worden opgeleverd. Dit klinkt mij veel logischer in de oren.
Weer een andere medewerker heeft een UPC afdeling opdracht gegeven om het adres te gaan zoeken. Volgende week krijg ik hier bericht van. Alleen heb ik hier niet heel veel vertrouwen aangezien ik verschillende verhalen van UPC krijg.
Ik wil er zeker van zijn dat ik het eind van de maand een werkende aansluiting heb. Wat heeft er een goede (snelle) oplossing.
Ik ben bereid om de mediabox zelf op te halen om in een van de UPC winkels.
Vorige week is deze aansluiting aangelegd (de groene kabel in de meterkast is aangesloten). Hierop heb ik contact gezocht met UPC voor het aanvragen van een pakket (XL met Fiber Power internet 60).
Nu geeft de klantenservice aan dat zij mijn adres niet kunnen vinden. Bij het invoeren wordt de postcode niet herkend. Het gaat om postcode 6515HS58. De klantenservice medewerker gaf aan dat het huis eerst opgeleverd moet worden voordat zij de opdracht aan kunnen nemen. Ik zie het verband niet tussen het opleveren van het huis en het aannemen van de order. Door een andere UPC medewerker is mij verteld dat de aansluiting moet worden opgeleverd. Dit klinkt mij veel logischer in de oren.
Weer een andere medewerker heeft een UPC afdeling opdracht gegeven om het adres te gaan zoeken. Volgende week krijg ik hier bericht van. Alleen heb ik hier niet heel veel vertrouwen aangezien ik verschillende verhalen van UPC krijg.
Ik wil er zeker van zijn dat ik het eind van de maand een werkende aansluiting heb. Wat heeft er een goede (snelle) oplossing.
Ik ben bereid om de mediabox zelf op te halen om in een van de UPC winkels.