Beschikbaarheid UPC

Placemaster

Forum Gebruiker
Berichten
14
Eind Mei ga ik verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Aangezien ik graag UPC wil ben ik akkoord gegaan met het laten aansluiten van de groen kabel (a €150,-).
Vorige week is deze aansluiting aangelegd (de groene kabel in de meterkast is aangesloten). Hierop heb ik contact gezocht met UPC voor het aanvragen van een pakket (XL met Fiber Power internet 60).
Nu geeft de klantenservice aan dat zij mijn adres niet kunnen vinden. Bij het invoeren wordt de postcode niet herkend. Het gaat om postcode 6515HS58. De klantenservice medewerker gaf aan dat het huis eerst opgeleverd moet worden voordat zij de opdracht aan kunnen nemen. Ik zie het verband niet tussen het opleveren van het huis en het aannemen van de order. Door een andere UPC medewerker is mij verteld dat de aansluiting moet worden opgeleverd. Dit klinkt mij veel logischer in de oren.
Weer een andere medewerker heeft een UPC afdeling opdracht gegeven om het adres te gaan zoeken. Volgende week krijg ik hier bericht van. Alleen heb ik hier niet heel veel vertrouwen aangezien ik verschillende verhalen van UPC krijg.
Ik wil er zeker van zijn dat ik het eind van de maand een werkende aansluiting heb. Wat heeft er een goede (snelle) oplossing.
Ik ben bereid om de mediabox zelf op te halen om in een van de UPC winkels.
 

FreekieDee

Forum Gebruiker
Berichten
441
Hoi,

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met een van de webcare medewerkers, zie https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Dan weet je zeker dat het goed gaat.
;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
P

Placemaster

Forum Gebruiker
Berichten
14
FreekieDee zei:
Hoi,

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met een van de webcare medewerkers, zie https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Dan weet je zeker dat het goed gaat.
;)

Ik heb één van de webcare mdewerkers een berichtje gestuurd. Dank voor de tip.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan