• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beschikbaarheid in flat

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bartvl
  • Startdatum Startdatum
B

bartvl

Is UPC nooit beschikbaar in een flat of andere hoogbouw? Ik woon midden in het centrum van helmond. Vreemd is dat ik wel analoge tv heb, maar volgens de postcode check op UPC. Nl geen diensten beschikbaar zijn. Wat nu?
 
Sjah zei:
Moet dat niet (soms) via de flat-beheerder geregeld worden?

Die zegt dat ik maar kpn moet nemen. Lijkt me erg vreemd. Kan iemand van UPC dit uitzoeken en eventueel contact opnemen met de beheerder?
 
Welkom op dit forum btw.

Waarom niet gewoon de (gratis geloof ik ) aanmeldingstelefoon bellen van Upc. Die zijn gek op nieuwe aanmeldingen, en willen je graag helpen, plus dan heb je het veel sneller, als dat je het hier via webcare gaat proberen.
 
Sjah zei:
Welkom op dit forum btw.

Waarom niet gewoon de (gratis geloof ik ) aanmeldingstelefoon bellen van Upc. Die zijn gek op nieuwe aanmeldingen, en willen je graag helpen, plus dan heb je het veel sneller, als dat je het hier via webcare gaat proberen.

Door mijn spierziekte kan ik helaas niet praten
 
Okay, da's minderr. Via webcare esther-UPC kan het ook, of via een contactformulier invullen op upc.nl.>>> https://vragen.upc.nl/app/email-ons/?form=bestellen-en-levering Reken wel op dag of 2 tot wel 5 voordat je antwoord hebt.
 
Hier in Eindhoven zijn ook flatwoningen die geen (digitale) UPC diensten kunnen afnemen. Het betreft dan meestal z.g verzorgings/senioren woningen die voorzien zijn van een colectief centraal (analoog)radio-TV systeem. het probeem bij deze systemen is dat er geen retoursignaal mogelijk is.
 
Sjah zei:
Okay, da's minderr. Via webcare esther-UPC kan het ook, of via een contactformulier invullen op upc.nl.>>> https://vragen.upc.nl/app/email-ons/?form=bestellen-en-levering Reken wel op dag of 2 tot wel 5 voordat je antwoord hebt.

Bedankt zo juist gedaan
 
Dan zou dtv gewoon mogelijk moeten zijn, mits er wel de juiste spul gebruikt word die ook lage frequeties doorgeeft, je hebt dan alleen geen ondemand/internet.
 
Terug
Bovenaan