• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bericht te groot?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jank
  • Startdatum Startdatum
Berichten
440
Is dit nog het gevolg van de vele mailstoringen, zoals ik die lees, of heb ik een ander probleem?
Als ik een mail weg wil sturen, krijg ik de melding, dat het bericht de grootte ovetreft van de server. Ik wordt geadviseerd, om het bericht in stukjes te verdelen.
Oh ja, bericht is 5 Kb. En ik gebruik Outlook Expres.
Kan wel mail ontvangen, ook niet altijd van harte. Moet vaak eerst verifieren.
 
Terug
Bovenaan