Is dit nog het gevolg van de vele mailstoringen, zoals ik die lees, of heb ik een ander probleem?
Als ik een mail weg wil sturen, krijg ik de melding, dat het bericht de grootte ovetreft van de server. Ik wordt geadviseerd, om het bericht in stukjes te verdelen.
Oh ja, bericht is 5 Kb. En ik gebruik Outlook Expres.
Kan wel mail ontvangen, ook niet altijd van harte. Moet vaak eerst verifieren.
Als ik een mail weg wil sturen, krijg ik de melding, dat het bericht de grootte ovetreft van de server. Ik wordt geadviseerd, om het bericht in stukjes te verdelen.
Oh ja, bericht is 5 Kb. En ik gebruik Outlook Expres.
Kan wel mail ontvangen, ook niet altijd van harte. Moet vaak eerst verifieren.