• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bericht over de verhoging ontvangen, maar....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dutch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dutch

... er wordt gemeld dat het nu ECHT het geval is, het abonnement is verhoogt tot
2560/256

Echter, het zou toch

upload snelheid 384 Kbps
download snelheid 2560 Kbps


moeten zijn??

Heeft die geknepen upload dan nog te maken met het feit dat ik nog geen Eurodocis compliant modem heb (nu COM21, grote bak)
 
Ook ik heb het mailtje gehad. Navraag bij de helpdesk: met uw com21 modem kunt u niet profiteren van de nwe snelheid. Dat mailtje is eigenlijk eeen beetje lullig.
Ik krijg (wanneer niet bekend) nog een brief voor de vervanging van het modem.

Misschien oktober.....................??????????????????????????????? :-\
 
Ik heb al een mailtje gestuurd, we moesten in rotterdam al zo lang wachten.. krijgen we dit er ook nog bij.. heb me ff geuit daar maar wel op een normale manier.

Mocht ik een reply krijgen (zal wel niet) zal ik em posten !
 
Ik heb ook even gemaild, met de vraag of ik nu resitutie van het abonnementsgeld krijg, aangezien ik nu betaal voor een snelheid die ik niet kan benutten. Of dat men mijn modem binnen redelijke tijd komt vervangen (een week of 2-3)
 
Dit is waardeloos en ik ben zeeeeeeeeeeeeeer boos nu!!!

Ik heb vorige maand een aangetekende opzegbrief richting die amateur provider gestuurd, heb nog geen taal nog teken van hun vernomen.
Ik zette pc 2 aan en daar stond mijn voormalige chello mail account nog op en ik kreeg het volgende:

Beste abonnee,
Onlangs informeerden wij u al dat de up- en downloadsnelheid van de chello-verbinding de komende maanden flink omhoog zou gaan.

En vanaf deze week is dat ook echt het geval!


De up- en downloadsnelheden zijn voor uw chello classic abonnement verhoogd naar 2560/256 Kbps. Dit was 1500/128 Kbps.

U kunt meteen gebruik maken van de voordelen van de nieuwe snelheid: voor online games gaat u bijvoorbeeld naar www.chello.nl/gamezone en voor legaal muziek downloaden kunt u terecht op www.chello.nl/musiczone.

Wij hopen dat u nu nog meer zult genieten van chello!

chello
te leuk om te stoppen


DIT IS FUCKING WAARDELOOS!!!
Ik had liever een brief in de bus gehad met wanneer ze dat modem eens op komen halen.
Bovendien is de beloofde upload in het mailtje 256 en niet 384.

Ik denk er KEIHARD over om upc voor de rechter te slepen.
 
als je goed kijkt dan ben je er ook achter gekomen dat de upload niet eens is verhoogt het is alleen de download
ik kom niet boven de 120 kbits uit >:(

ja doen voor de rechter met die gasten een criminele organisatie dat is het
 
wolf-85 zei:
als je goed kijkt dan ben je er ook achter gekomen dat de upload niet eens is verhoogt het is alleen de download
ik kom niet boven de 120 kbits uit  >:(

ja doen voor de rechter met die gasten een criminele organisatie dat is het

Daar kan ik niet meer achter komen omdat ik inmiddels al 2 weken van ADSL geniet en mijn utp kabel is omgelegd + dat het modem, splitter en coaxkabel al weer een poos in de doos zitten om te worden opgehaald.

Jammer alleen dat mijn geduld op is geraakt nu met UPC en ik geef ze nog 1 volle week de tijd om op mijn opzeg brief te reageren die netjes is aangetekend, reageren ze niet dan zijn juridische stappen onvermijdelijk.
 
johnboy zei:
Ook ik heb het mailtje gehad. Navraag bij de helpdesk: met uw com21 modem kunt u niet profiteren van de nwe snelheid.

Bullshit, ik heb ook een com21 modem en zit gewoon op 384 kbs upload. De upload wordt eerst verhoogt naar 256 om problemen met het netwerk te voorkomen.
 
Ze weten zelf niet eens wat ze doen daar, al met al.. chello is er in 1 jaar tijd zo zwaar op achteruit gegaan dat een bedrijf van 15 man met een leeftijd van 16 jaar het nog beter kan aanpakken.

Ik heb nog steeds geen mail terug, dit vind ik ook gewoon zwaar onpersoonlijke service.. ZEER slecht... als ik werk heb gevonden gaat chello er per direct uit. Ze mogen van mij zo snel mogelijk failliet gaan en nog een dikke boete betalen ook..

Kwil niet veel zeggen, maar ze hebben dit jaar het contract wel meer dan 3x verbroken, en wij maar betalen !
En dan kunnen we idd wel hier zeuren, maar er wat aan doen kan ook niet want het lijkt er min of meer op dat er niemand bij chello werkt en dat er maar 1 man af en toe wat komt kijken daar. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan