• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bericht krijgen als je ontvanger de email heeft gekregen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dikkiedakkie
  • Startdatum Startdatum
D

dikkiedakkie

Ik heb een vraag over mij e-mail via chello.Ik weet niet hoe je aan moet geven via de e-mail van chello dat als ik een email stuur naar iemand en zij ontvangt het dat ik een berchtje krijg dat zij heeft ontvangen.Hoe stel ik dat in.HELP MIJ.
 
Dat is altijd een wederzijdse kwestie. De afzender stelt dit (althans bij Outlook Express) in op menu Extra/Opties/Bevestigingen: Vinkje zetten bij "Voor alle berichten om een leesbevestiging vragen".
Maar dat heeft niet automatisch tot gevolg dat je die ontvangstbevestiging ook krijgt. Je kunt nl. de ontvanger daartoe nooit dwingen.
Hij of zij heeft in hetzelfde venster de keuze om dit:
1e. gewoon nooit, te doen, dan kun je hoog of laag springen, je krijgt het gewoon niet.
2e. Vragen om bevestiging.
3e. Altijd (automatisch dus) een leesbevestiging sturen.
 
Terug
Bovenaan