• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bereikbaarheid UPC

T

tychovm

Hoi!

weet iemand een manier om op een normale manier met UPC te communiceren? Dwz geen 0900 nummer en geen webform waar je altijd een half antwoord op krijgen?

Het kan toch niet zijn dat een telefoonbedrijf geen normaal telefoonnummer heeft en een internet provider geen email adres?!? :o
 
Het is niet voor niets dat ze die nummers afgeschermd hebben. En dat is dacht ik niet alleen maar om de kosten d.m.v. zo'n 0900 nummer een beetje terug te verdienen. Stel je daar niet te veel van voor.
Eerder zal het een ontmoedigingsbeleid zijn, om niet voor elk knulligheidje de helpdesk te bellen. De praktijk leert dat het zelf nog eens goed alles na te kijken een boel problemen oplost. Een gewoon telefoonnummer zou de helpdesk beslist overbelasten met als gevolg misschien wel een uur wachttijd of meer, met per saldo dezelfde kosten als dat gesprekje via een 0900 lijn.
 
tychovm zei:
Hoi!

weet iemand een manier om op een normale manier met UPC te communiceren? Dwz geen 0900 nummer en geen webform waar je altijd een half antwoord op krijgen?

Het kan toch niet zijn dat een telefoonbedrijf geen normaal telefoonnummer heeft en een internet provider geen email adres?!? :o

Persoonlijk heb ik een positieve ervaring het deze link:
https://www.upc.nl/index.php?PageID=147603&vac=
regelmatig een snelle reactie gehad (binnen de 2 uur) maar er zijn hier ook negatieve ervaringen mee.
Het is te proberen.

suc6
73's
Ton
 
reflex_1967 zei:
goed bedrijf heeft 0800 nummer voor zijn helpdesk
Heb je gelijk in, maar een bedrijf als Chello heeft dan te maken met ontelbare overbodige telefoontjes zoals ik beschreef in mijn vorige bericht. De wachttijd is nu al af en toe een ramp, ik vrees dat het met een gratis 0800-nummer helemaal uit de hand loopt. En daar zijn we ook niet bij gebaat.
Een algemeen inlichtingennummer cq. nummer om een verhuizing o.i.d. te melden is een ander verhaal, dat hoort bij zo'n bedrijf inderdaad gratis te zijn.
 
Echte Helpdeskvragen heb ik geen probleem mee.

Maar als een rekening niet klopt of een storing melden, hoort ook gratis te zijn.
 
Terug
Bovenaan